Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trade marketing
Khodl, Vojtěch ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je vymezit pojem "trade marketing" a zhodnotit jeho úlohu v rámci obchodní společnosti Coca-Cola HBC. S použitím interních zdrojů i odborných publikací bude popsáno fungování trade marketingu jak z teoretického, tak praktického hlediska. Stejně tak bude představena společnost Coca-Cola HBC a její postavení na trhu nealkoholických nápojů v České republice.
Buzz marketing a jeho využití v praxi
Khodl, Vojtěch ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je představit hlavní rysy moderního marketingového přístupu zvaného buzz marketing, identifikovat možnosti i úskalí jeho využití a zjistit, v jaké míře je tento přístup znám a využíván v České Republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V té první se věnuji obecnému úvodu do problematiky moderních marketingových kampaní a vysvětlení některých důležitých pojmů. Druhá část zkoumá současné rozšíření buzz marketingu v České republice stejně jako jeho potenciál pro další rozvoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.