Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Keskin, Kaan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
V posledních letech získaly inovace a související technický pokrok na významu ve formování chování zákazníků. Zvláště v souvislosti s vylepšováním mobilních technologií se zvýšila očekávání zákazníků, co se týče mobility a interaktivity. Marketéři, kteří se snaží o lepší přístup k trhu a uspokojení zákazníků, musí využívat nových nástrojů a metod v komunikaci, které jim umožní efektivněji oslovit cílové skupiny. Mobilní marketing vznikl jako inovativní technika, která je založena a způsobena změnou v chování zákazníků. Proto je nezbytné vyhodnotit jeho efektivitu a využití. Ve světle těchto faktů využívá tato výzkumná zpráva kvantitativní přístup založený na analýze výsledků online výzkumu realizovaného autorem této diplomové práce, jehož cílem bylo otestovat, zdali existuje silná závislost mezi mobilním marketingem a spokojeností zákazníků. Současně je možné vyslovit závěr, že některá mobilní zařízení, která slouží pro pohodlí zákazníků, slouží jako efektivní kanál marketingové komunikace pro marketéry, jelikož integrovaný přístup, v němž ostatní části marketingového mixu podporují mobilní obsah, zvyšuje pravděpodobnost dosažení spokojenosti zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.