Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Právní regulace reklamy na tzv. citlivé komodity (léčiva, potravinové doplňky, alkoholické nápoje, tabákové výrobky, hazardní hry atd.)
Kasandová, Julie ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Zahradníčková, Marie (oponent)
Shrnutí: Právní regulace reklamy na tzv. citlivé komodity (léčiva, potravinové doplňky, alkoholické nápoje, tabákové výrobky, hazardní hry atd.) Předmětem této diplomové práce je právní úprava regulace reklamy na tzv. citlivé komodity, mezi než patří mimo jiné i tabákové výrobky a alkoholické nápoje, na které jsem se ve své práci přednostně zaměřila. Tato práce vychází zejména ze současné platné právní úpravy a judikatury, jež je spojena s úpravou propagace těchto výrobků, a je založena na polemice s názory jiných odborníků na toto téma. Ve své práci popisuji historický vývoj jak reklamy obecně, tak i první počátky regulace reklamy jako takové. Současně zkoumám právní nástroje účinné soukromoprávní a veřejnoprávní úpravy s podrobným rozebráním související judikatury bez opomenutí práva mezinárodního a práva Evropské unie. Zároveň ve své práci rozebírám problematiku regulace reklamy a její kolize s ústavně zakotvenými právy na svobodu projevu a na svobodu podnikání též ve světle nejvýznamnějších judikatorních rozhodnutí. Stěžejní pro analýzu tohoto tématu bylo též zaměření na etický rámec samoregulace reklamy, který je nezbytnou součástí regulace reklamy a který též vyplývá zejména z Kodexu reklamy. V závěru této práce se zabývám kontroverznějším přesahem reklamy na alkoholické nápoje na sociální sítě a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.