Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti JELÍNEK-výroba nábytku s.r.o.
Kambová, Lucie
Kambová, L. Marketingová strategie firmy JELÍNEK - výroba nábytku s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Práce je zaměřena na výběr a tvorbu nejvhodnější marketingové strategie. Rešerše se zabývá tematikou způsobů analýzy a návrhu a výběru strategie. Praktickou částí je aplikace vybraných způsobů na firemní strategii v daném prostředí.
Marketing communication for newly launched products in selected market
Kambová, Lucie
Kambová, L. Marketing communication for newly launch products in selected mar-ket. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2009. Práce se soustředí na možné způsoby komunikace produktů, které jsou ve fázi zavádění na trh v závislosti na druhu rozšíření již známé značky. Stejně tak se zaměřuje na trh s dětskou kosmetikou, který slouží jako pole implementace výzkumu pro účely tématu této práce. V rámci zmíněného trhu práce určuje hlavní směry a preference a navrhuje způsoby, kterými mohou být komunikovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.