Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnota live event marketingu z pohledu jeho realizátorů
Jelínek, Radovan ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Event marketing se jako nástroj marketingové komunikace neustále rozvíjí a inovuje. Přizpůsobuje se proměnlivým potřebám společností i zákazníků, jejichž aktivity se čím dál více přesouvají do digitálního prostředí. Práce však vychází z předpokladu, že osobní prožitek je stále jeden z nejefektivnějších způsobů, jak lidem něco sdělit, tak, aby si danou věc co nejlépe zapamatovali. Cílem práce je za pomoci výzkumné metody focus group hlouběji proniknout do témat jako je hodnota a komunikační přínos live eventu a ukázat, že tento typ marketingu je i v dnešní digitální době velmi důležitý a neměl by být upozaďován. Teoretická část práce je zaměřená na úvod do problematiky a také představuje teoretický rámec event marketingu, který v českém prostředí není příliš obsáhlý. Rovněž představuje problémy, kterými se teoretické studium eventů zabývá a prezentuje téma typologie eventů. Metodologická část je věnována designu vlastního výzkumu a popisu samotného provedení. V závěru práce jsou interpretovány poznatky vzešlé z kvalitativního výzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
7 JELÍNEK, Radek
7 Jelínek, Radek
7 Jelínek, Richard
4 Jelínek, Robert
12 Jelínek, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.