| |
|
Železniční doprava po vstupu do EU.
JANOUŠKOVÁ, Alena
Cílem této diplomové práce je analýza managementu, marketingu produktů a vypracování takového marketingového dotazníku, pomocí kterého chci zjistit a následně vyhodnotit situaci vybraného podniku. Dílčím cílem je zmapovat historii a současný vývoj železniční dopravy a poskytovaných služeb, chování zákazníků a pracovníků firmy, požadavky cestujících a zkusit navrhnout nějaká zlepšení vedoucí k pohodlnějšímu a spokojenějšímu cestování vlakem.
|
|
Kvalita vnitrofiremní komunikace
Douša, Jan ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Jirásek, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací a kvalitou a hledá mezi nimi průnik. Cílem je odpovědět na otázku, co je to kvalita komunikace, jak ji měřit a jak ji dosáhnout. Východisky jsou současné trendy obou oborů a dosažený teoretický výsledek je v druhé části práce aplikován na konkrétní situaci v podniku. Tématem, který práce řeší jsou přeplněné emailové schránky zaměstnanců firmy. Zde je úkolem podrobněji analyzovat současnou situaci pomocí výzkumu a na jeho základě s ohledem na teoretickou úvahu definovat požadavky na kvalitu komunikace ? nyní již v konkrétní podobě. Výstupem je pak návrh řešení jak situaci řešit a to pomocí implementace jiného komunikačního nástroje, který bude nejlépe vyhovovat vzneseným požadavkům.
|
| |
|
Kvalita v přípravě a organizaci velerhů
Domorádová, Lucie ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Koncept jak připravit a zorganizovat veletrh, kde je kladen důraz na kvalitu prováděných prací. Práce zahrnuje plán projektu, finanční a propagační plán, sestavení týmu, montáž, průběh veletrhu a demontáž. Součástí textu je obecné zhodnocení situace na výstavnickém trhu, zmíněny jsou trendy v oboru, vysvětleny pozice vystavovatele a organizátora, prostor pro veletrh v marketingovém mixu firmy.
|
|
Systém kritických bodů ve vybrané obchodní jednotce
Feix, Michal ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Cílem metodologické části práce je vytvořit teoretický základ k pochopení významu systému kritických bodů. Úvod obsahuje popis historických okolností vzniku systému, dále jsou zmíněny právní předpisy týkající se této problematiky. Jsou popsány přínosy a vysvětlena potenciální nebezpečí hrozící z potravin, aby podtrhla význam systému kritických bodů. Praktická část je zaměřena na uplatnění tohoto systému v oblasti pultového prodeje ve vybrané obchodní jednotce a navržení možného zjednodušení celého systému v souladu se zákonnými požadavky.
|
|
Certifikace managementu jakosti a její přínosy
Řepová, Helena ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Žiaková, Jaroslava (oponent)
Práce pojednává o zavedeném systému kvality ve firmě a jeho vyhodnocení z hlediska přínosů. V teoretické části je vysvětlen pojem kvalita, řízení kvality, koncepce systému ISO a přístupy ekonomiky kvality. Praktická část v úvodu popisuje firmu a odvětví, ve kterém působí. Dále jsou popsány prvky normy, následuje finanční analýza, přínosy po zavedení firmy a práce je zakončena pojednáním o výzkumu v závodě.
|
|
Spotřebitelský test biopotravin
Hrubešová, Aneta ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá srovnáním biopotravin s konvenčními produkty. Hlavní náplní práce je spotřebitelský test inspirovaný prvním spotřebitelským testem biopotravin v České republice, který provedla Liga ekologických alternativ (LEA) u příležitosti 12. pražského Biojarmarku ekofarem v září 2005. Spotřebitelský test se skládá ze 3 částí - testu BIO zeleniny a BIO ovoce, testu BIO pečiva a testu BIO sýrů. Výsledky jsou dále analyzovány podle věku respondentů a dosaženého vzdělání.
|
|
Srovnání kvality rostlinných tuků
Půhoná, Simona ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Petrů, Miroslav (oponent)
Co je kvalita. Jaké jsou požadavky na kvalitu výrobků. Proč mají podniky zájem o jakost. Tuky, jejich vznik a výroba.Představení výrobců rostlinných tuků. Značky kvality a oceněné tuky. Kvalita rostlinných tuků na českém trhu-test odborníků, názor veřejnosti. Srovnání splnění požadavků na kvalitu rostlinných tuků.
|
| |