Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing communication plan of Firma s.r.o. for the year 2018
Subovicsová, Monika ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Iván, Tamás (oponent)
Předmětem diplomové práce je zvolení komunikační strategie společnosti Firma s.r.o. Cílem práce je vytvoření marketingového komunikačního plánu společnosti pro rok 2018. Práce je rozdělena do pěti kapitol, které jsou následně členěny na podkapitoly. První kapitola je věnována teoretickému vymezení marketingové komunikace a komunikačního procesu s představením jednotlivých komunikačních kanálů. V další části je charakterizován proces plánování marketingové komunikace a v rámci toho kreativní a mediální plánování. Ve třetí kapitole je představena společnost Firma s.r.o. a je analyzována současná pozice společnosti na trhu. Následující kapitola analyzuje marketingovou činnost hlavních konkurentů a partnerů společnosti na základě samostatného a kvalitativního výzkumu. V závěrečné kapitole je sestaven marketingový komunikační plán společnosti, který vychází ze zjištěných skutečností popsaných v předešlých kapitolách.

Viz též: podobná jména autorů
1 Ivan, Tamás
2 Ivan, Tomáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.