Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákupní zvyklosti zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
HRUBEŠ, Marek
Diplomová práce se zabývá nákupními zvyklostmi zákazníků vybraného podnikatelského subjektu, který působí v oblasti výroby krmných směsí pro hospodářská zvířata. Prostřednictvím anonymního dotazníkové šetření byla sesbírána od zákazníků data, která jsou následně v práci analyzována. Na základě zjištěných skutečností jsou subjektu formulována doporučení, která mají potenciál zlepšit zákaznickou zkušenost.
Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu
HRUBEŠ, Marek
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí vybrané firmy. V praktické části je nejprve autorem provedena analýza marketingového prostředí na základě odborné literatury. Analýza je realizována prostřednictvím vybraných finančních ukazatelů, Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví a PEST analýzy. V další části práce je provedeno porovnání analytických postupů, kterých aplikuje firma v praxi, s postupy, které byly využity autorem. Na základě výstupů z analýz a následné komparace analytických postupů jsou firmě formulována doporučení.
The use of a Trademarks as a Keywords for searching in Internet
Hrubeš, Marek ; Dobřichovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Žikovská, Petra (oponent)
v českém jazyce Užití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu Cílem této diplomové práce je komplexní analýza používání ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu pro zobrazení reklamy na stránkách internetových vyhledávačů s výsledky vyhledávání. Hlavní část práce je věnována legislativě a judikatuře v USA. Nicméně za účelem vzájemného srovnání se zabývám též vývojem judikatury týkající se reklamy na internetu v EU. Toto téma jsem si vybral, neboť propojuje tradiční právní institut s moderními technologiemi a navzdory jeho významných ekonomických a právních dopadům ho považuji v České republice za nedostatečně prozkoumané. Tato práce se skládá ze šesti kapitol. První kapitola je věnována uvedení čtenáře do problematiky ochranných známek, a to včetně jejich historie, současné zákonné definice, jakož i právního rámce vymezujícího právo ochranných známek. Tato kapitola se rovněž zaměřuje na prvek rozlišovací způsobilosti ochranných známek a analyzuje jejich funkce. V neposlední řadě také přibližuje základní dělení ochranných známek a poskytuje jejich praktické příklady. Druhá kapitola představuje problematiku reklamy prostřednictvím klíčových slov. Zaměřuje se na popis fungování internetových vyhledávačů, programů zajišťujících reklamu pomocí...
The use of a Trademarks as a Keywords for searching in Internet
Hrubeš, Marek ; Dobřichovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Žikovská, Petra (oponent)
v českém jazyce Užití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu Cílem této diplomové práce je komplexní analýza používání ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu pro zobrazení reklamy na stránkách internetových vyhledávačů s výsledky vyhledávání. Hlavní část práce je věnována legislativě a judikatuře v USA. Nicméně za účelem vzájemného srovnání se zabývám též vývojem judikatury týkající se reklamy na internetu v EU. Toto téma jsem si vybral, neboť propojuje tradiční právní institut s moderními technologiemi a navzdory jeho významných ekonomických a právních dopadům ho považuji v České republice za nedostatečně prozkoumané. Tato práce se skládá ze šesti kapitol. První kapitola je věnována uvedení čtenáře do problematiky ochranných známek, a to včetně jejich historie, současné zákonné definice, jakož i právního rámce vymezujícího právo ochranných známek. Tato kapitola se rovněž zaměřuje na prvek rozlišovací způsobilosti ochranných známek a analyzuje jejich funkce. V neposlední řadě také přibližuje základní dělení ochranných známek a poskytuje jejich praktické příklady. Druhá kapitola představuje problematiku reklamy prostřednictvím klíčových slov. Zaměřuje se na popis fungování internetových vyhledávačů, programů zajišťujících reklamu pomocí...

Viz též: podobná jména autorů
4 HRUBEŠ, Marek
2 Hrubeš, Martin
2 Hrubeš, Milan
1 Hrubeš, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.