|
Pracovněprávní vztahy z hlediska optimalizace mzdových nákladů
Hořava, Jan ; Maňásek, Radek (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovněprávních vztahů z hlediska optimalizace mzdových nákladů. Teoretická část definuje podstatné pojmy pracovněprávních vztahů ze stránky právní, ekonomické, účetní a daňové. V analytické části je popsán problém zaměstnavatele, který se týká nedostatku zaměstnanců. Na základě získaných znalostí v teoretické a analytické části jsou zaměstnavateli následně předloženy návrhy s účelem vyřešení vymezeného problému.
|
|
Modelování a simulace vektorového řízení EC motorů v prostředí Simulink
Hořava, Jan ; Szabó, István (oponent) ; Toman, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvoření modelu elektricky komutovaného motoru s aplikací vektorového řízení v prostředí Matlab – Simulink. Úvodní teoretická část dokumentu je věnována fyzické konstrukci EC motorů. V dalším textu jsou pak popsány nejčastější způsoby řízení, jmenovitě se jedná o skalární řízení, přímé řízení momentu a vektorové řízení. Závěr práce obsahuje popis a rozbor jednotlivých částí vytvořeného modelu konkrétního EC motoru s vektorovým řízením a vyhodnocení výsledků.
|
| |
|
Pracovněprávní vztahy z hlediska optimalizace mzdových nákladů
Hořava, Jan ; Maňásek, Radek (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovněprávních vztahů z hlediska optimalizace mzdových nákladů. Teoretická část definuje podstatné pojmy pracovněprávních vztahů ze stránky právní, ekonomické, účetní a daňové. V analytické části je popsán problém zaměstnavatele, který se týká nedostatku zaměstnanců. Na základě získaných znalostí v teoretické a analytické části jsou zaměstnavateli následně předloženy návrhy s účelem vyřešení vymezeného problému.
|
|
Modelování a simulace vektorového řízení EC motorů v prostředí Simulink
Hořava, Jan ; Szabó, István (oponent) ; Toman, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvoření modelu elektricky komutovaného motoru s aplikací vektorového řízení v prostředí Matlab – Simulink. Úvodní teoretická část dokumentu je věnována fyzické konstrukci EC motorů. V dalším textu jsou pak popsány nejčastější způsoby řízení, jmenovitě se jedná o skalární řízení, přímé řízení momentu a vektorové řízení. Závěr práce obsahuje popis a rozbor jednotlivých částí vytvořeného modelu konkrétního EC motoru s vektorovým řízením a vyhodnocení výsledků.
|
| |