Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie Uměleckoprůmyslového muzea v Praze
Hlaváčková, Karla ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Meiserová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem příspěvkových organizací státu. V první, teoretické části se zaměřuje na teorii marketingu státní příspěvkové muzejní organizace a popis marketingových specifik spojených s touto právní formou. Je uveden zákonný rámec příspěvkových organizací a muzejních institucí. Tato část práce také uvádí argumenty pro podporu kulturních organizací. Cílem praktické části je popsat tvorbu marketingové strategie Uměleckoprůmyslového muzea. Důraz je kladen na marketingový mix přizpůsobený specifickému segmentu, studentům. V rámci těchto kapitol byl proveden kvalitativní výzkum pomocí strukturovaných rozhovorů vedených se zástupci segmentu studentů.

Viz též: podobná jména autorů
5 HLAVÁČKOVÁ, Karolína
18 HLAVÁČKOVÁ, Kateřina
5 Hlavačková, Karolína
10 Hlavačková, Kristýna
18 Hlaváčková, Kateřina
5 Hlaváčková, Klára
4 Hlaváčková, Kristina
10 Hlaváčková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.