Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnitrostátní přeprava zboží v kontextu mezinárodního obchodu se zaměřením na Řecko - Česká republika
HOLAROVÁ, Kristýna
Diplomová práce se zabývá tématem vnitrostátní přepravy zboží se zaměřením na Česká republika - Řecko. Cílem práce je analýza vybrané společnosti, sledování a optimalizace zásilek jak konečným zákazníkům, tak i velkoobchodům. Dále pak výběr vhodné přepravní společnosti a s tím související vytvořené schéma volby přepravní společnosti. Při vypracování praktické části byli použity tyto metody - analýza, komparace a výsledná data jsou přenesena do programu ArcGIS. Problematika vnitrostátní přepravy je vymezena teoreticky a řeší jak legislativu, tak i obecné pojetí dopravy. Další část je věnována elektronickému obchodování a analýze přepravní společností, zejména společnosti Zásilkovna. Data byla použita z interních zdrojů společnosti Zásilkovna a společnosti Soma n Botanicals CZ/SK. Závěrečná část se soustřeďuje na bodové hodnocení a kvalitu doručování zásilek.
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
HOLAROVÁ, Kristýna
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitel vnímá Fairtradovou značku. Dalším cílem je zjistit jaké produkty spotřebitel nakupuje a zda je pro něj důležitá udržitelná spotřeba. Tohoto cíle je dosaženo pomocí dotazníkového šetření. Fair trade pojednává o správném přístupu k producentům ze zemí globálního jihu. Snaží se zamezit vykořisťování především pěstitelů a dětské práci. Jedná se o globálně používanou značku, preferovanou především ve vyspělých zemích Evropy a Severní Ameriky. Ve své podstatě je součástí ekologického zemědělství a udržitelného rozvoje. Hlavním poslání značky je, aby pěstitelé dostávali odpovídající odměnu, která je vyšší než náklady na pěstování či výrobu. Současný cíl značky je, aby zákazník nekupoval zboží kvůli logu Fair trade, ale aby si uvědomoval, že je důležité podporovat udržitelný rozvoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.