Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuková komunikace a komunikativní jazykové vyučování. Využití audiozáznamu vlastní výuky v přípravě lektorů angličtiny
Hánková, Dana ; Rýdl, Karel (vedoucí práce) ; Píšová, Michaela (oponent) ; Betáková, Lucie (oponent)
NÁZEV: Výuková komunikace a komunikativní jazykové vyučování: Využití audiozáznamu vlastní výuky v přípravě lektorů angličtiny AUTOR: PaedDr. Dana Hánková STUDIJNÍ PROGRAM: Pedagogika ŠKOLITEL: Prof. PhDr Karel Rýdl, CSc. ABSTRAKT: Předkládaná práce se věnuje rozvoji lingvodidaktické a výukové komunikativní kompetence lektorů angličtiny pro vzdělávání dospělých v prvním semestru výukové pedagogické praxe v AKCENT College. Práce si klade za cíl zjistit, které aspekty lingvodidaktické kompetence odvozené z doporučení v oblasti osvojování druhého jazyka se posluchačům v rámci praxe daří rozvíjet a jak jim v tomto úsilí může pomáhat zpětná vazba generovaná polostrukturovanou reflektivní prací s audiozáznamem vlastní výuky pořízeným v průběhu praxe. Pro výzkumné šetření byl zvolen design mnohopřípadové studie čtyř lektorů a techniky sběru dat zahrnovaly zúčastněné pozorování, dotazníkové šetření, kvalitativní experiment a audiozáznam vlastní výuky posluchačů ve cvičné skupině dospělých studentů angličtiny. Přepis audiozáznamu byl analyzován s využitím principů konverzační analýzy a analýzy diskurzu, další využitou technikou zpracování dat byla analýza textů. Výsledkem práce je potvrzení předchozích nálezů jiných autorů, že lingvodidaktické kompetence se nerozvíjejí rovnoměrně a studentům činí největší potíže...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.