Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice
Šepsová, Anežka ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Eichler, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou cestovního ruchu ve zvolené destinaci, kterou je město Cortina d Ampezzo, nacházející se v severní části Itálie v pohoří Dolomity. První část bakalářské práce obsahuje teoretické vymezení cestovního ruchu včetně základních pojmů a dělení tohoto odvětví. V další části je práce zaměřena na charakteristiku zvolené destinace, včetně služeb cestovního ruchu a možností trávení volného času v letní a zimní sezóně. Poté je provedeno zhodnocení analýzy současného stavu atraktivity destinace pro české návštěvníky. Bylo provedeno dotazníkové šetření, které je vyhodnoceno pomocí grafů a tabulek. Závěr a následná doporučení ke zvýšení atraktivity destinace jsou provedeny za pomoci aktuální nabídky poznávacích zájezdů, která by spolu s výsledky dotazníku mohla přispět ke zlepšení stavu nabídky.
Maloobchodní prodej se zaměřením na význam nákupních center
Eichler, Michal ; Hes, Aleš (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje vyhodnocení postavení nákupních center v maloobchodním prodeji v České republice, prostřednictvím provedených analýz. Pro identifikaci silných a slabých stránek vybraných nákupních center, a pro identifikaci příležitostí a hrozeb byla provedena SWOT analýza. Dále byly propočítány vybrané finanční ukazatele u nákupních center a tyto údaje byly porovnány. Na základě těchto údajů byl vyhodnocen možný vliv účinnosti zákona o obchodních korporacích. V další části byly na základě finančních ukazatelů porovnány dva maloobchodní formáty zaměřující se na prodej potravin. První formát představuje hypermarkety umístěné v nákupních centrech a druhý prodejny menšího maloobchodního formátu umístěné mimo nákupní centra. Poslední částí této práce je dotazníkové šetření zaměřené na spotřební chování respondentů při nákupu potravin a jejich preference při výběru maloobchodního formátu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.