Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti The Emblem Hotel
Dolníková, Žofia ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Janeček, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti The Emblem Hotel. Práce spojuje dvě hlavní části - teoretickou a praktickou, která vychází z vybraného hotelu. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy a termíny související s marketingem a službami v hotelovém prostředí. Další část je věnována představení hotelu a rozboru jednotlivých nástrojů marketingového mixu s jeho aplikací na hotel. Poslední část obsahuje analýzu konkurence a analýzu SWOT, na jejímž základě jsou v závěru vytvořeny návrhy na její doplnění a zlepšení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.