Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Cupalová, Nicol ; Smolka, Ondřej (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie pro vybranou sportovní akci GALA DANCE STARLET 2014. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou akci pro využití na následné návrhy vlastních inovací s výsledky ankety.
Podnikatelský plán na pořádání taneční soutěže organizované TK TS STARLET Brno
Cupalová, Nicol ; Balatá, Pavlína (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je podnikatelský plán na pořádání taneční soutěže organizované TK TŠ Starlet Brno. Tato práce obsahuje potřebné informace a analýzy, které jsou nezbytné k vytvoření konkrétní nabídky a stanovení její vhodné marketingové strategie, včetně ekonomického zhodnocení.
Podnikatelský plán na pořádání taneční soutěže organizované TK TS STARLET Brno
Cupalová, Nicol ; Balatá, Pavlína (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je podnikatelský plán na pořádání taneční soutěže organizované TK TŠ Starlet Brno. Tato práce obsahuje potřebné informace a analýzy, které jsou nezbytné k vytvoření konkrétní nabídky a stanovení její vhodné marketingové strategie, včetně ekonomického zhodnocení.
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Cupalová, Nicol ; Smolka, Ondřej (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie pro vybranou sportovní akci GALA DANCE STARLET 2014. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou akci pro využití na následné návrhy vlastních inovací s výsledky ankety.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.