Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti marketingu neziskové organizace Loono, z.s.
Chmelařová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou situaci neziskové organizace Loono, z.s. a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu a komunikaci, která by vedla ke zvýšení povědomí o této organizaci. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, se zabývá vymezením problematiky marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je blíže popsána organizace Loono, jednotlivé prvky jejího marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci. Na základě schůzky s marketingovou manažerkou organizace a marketingového výzkumu byly získány informace, které jsou následně použity v závěrečném zhodnocení a doporučení vztahujícím se k marketingovým aktivitám této neziskové organizace. Diplomová práce je zakončena celkovým shrnutím.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.