Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřební chování na trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost OVB Allfinanz, a.s.
Látalová, Jana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Chalupecký, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je, pomocí marketingového výzkumu v oblasti finančního poradenství, získat poznatky ze tří výzkumných oblastí, ty jsou chování spotřebitelů na finančním trhu, vztah spotřebitelů k finančnímu poradenství a znalost společnosti OVB Allfinanz, a.s. mezi spotřebiteli a zkušenosti s jejich poradci. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část popisuje především obecné poznatky z problematiky a je zaměřena na spotřební chování, marketing služeb, marketingovou komunikaci, marketingový výzkum a trh finančního poradenství v ČR. V úvodu praktické části je představena společnost OVB Allfinanz a její hlavní konkurenti na trhu. Hlavní částí je kvantitativní výzkum v oblasti finančního poradenství, kde jsou analyzovány získané údaje z dotazníkového šetření. Ty jsou poté vyhodnoceny a na jejich základě jsou vyhotovena doporučení pro společnost OVB Allfinanz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.