Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika řízení obchodu vybrané obchodní společnosti
Štursová, Petra
Štursová, P. Specifika řízení obchodu vybrané obchodní společnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce zkoumá specifika obchodu konkrétní obchodní společnosti. V teoretické části se zaobírá pojmy jako obchod, nákup, prodej, prodejní cyklus a řízení vztahů se zákazníky. Ve vlastní části je charakterizován trh se zemědělskými komoditami a zemědělskou technikou. Pomocí analýzy PESTE je zkoumáno vnější prostředí společnosti. Taktéž je představena základní charakteristika společnosti s využitím marketingového mixu a McKinsey 7S modelu. Podrobně je pak popsán obchodní proces a použití systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) v podniku. Na základě vyhodnocených poznatků jsou zhotoveny doporučení a návrhy na optimalizaci úzkých míst společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
2 Štursová, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.