Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stanovení výše pojistného plnění za škodu na rodinném domě v Lužci nad Vltavou způsobenou povodní
Kadlec, Miroslav ; Škrabánek, Tomáš (oponent) ; Šmahel, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice zjištění výše pojistného plnění na rodinném domu zasaženého povodní. Cílem mé práce je ocenit nemovitost nákladovým způsobem, zdokumentování škod a stanovení přiměřených nákladů na opravu poškozených částí konstrukce v souladu s pojistnou smlouvou. Dále se budu zaobírat stanovením nové pojistné hodnoty nemovitosti. V teoretické části jsou uvedeny běžně užívané základní pojmy dle platných zákonů a vyhlášek.
Stanovení výše pojistného plnění za škodu na rodinném domě v Lužci nad Vltavou způsobenou povodní
Kadlec, Miroslav ; Škrabánek, Tomáš (oponent) ; Šmahel, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice zjištění výše pojistného plnění na rodinném domu zasaženého povodní. Cílem mé práce je ocenit nemovitost nákladovým způsobem, zdokumentování škod a stanovení přiměřených nákladů na opravu poškozených částí konstrukce v souladu s pojistnou smlouvou. Dále se budu zaobírat stanovením nové pojistné hodnoty nemovitosti. V teoretické části jsou uvedeny běžně užívané základní pojmy dle platných zákonů a vyhlášek.
Kupní rozhodovací proces na trhu bicyklů/MTB
Škrabánek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu bicyklů ve všech jeho fázích. Snahou je zachytit význačná specifika, která mají na tento proces jakýkoli vliv. Práce je rozdělena do několika kapitol. Teoretická část se zabývá marketingovými nástroji na trhu bicyklů, kde je bicykl považován za komplexní výrobek spolu se všemi souvisejícími složkami. Další oddíl se velmi podrobně věnuje analýze kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu bicyklů, přičemž největší prostor je věnován samotným fázím KRP. Poslední kapitola pojednává o marketingovém výzkumu v obecném pojetí. Praktická část této diplomové práce vychází z výsledků marketingového výzkumu, který byl realizován za pomoci dotazníkového šetření. Rozhodující roli při sběru primárních dat pro tento výzkum sehrává písemné dotazování. Dále jsou v této části práce uvedeny informace, které se týkají dotazníkového šetření. Posléze jsou analyzovány sociodemografické otázky, které blíže specifikují složení respondentů ve vzorku. Stěžejní částí se stává statistická analýza jednotlivých otázek v dotazníku, která zahrnuje jednak analýzu prvního stupně všech otázek, jednak dvourozměrnou statistickou analýzu, která odkrývá souvislosti mezi vybranými otázkami. Nechybí ani shrnutí výsledků a formulace marketingových doporučení pro výrobce a prodejce bicyklů.
Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum
Škrabánek, Tomáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vyskočil, Vlastimil (oponent)
Spokojenost zákazníků v podnikatelském prostředí je obecně důležitým faktorem. Moje bakalářská práce se zabývá zjištěním důvodů jak zákaznické spokojenosti, tak na druhé straně případných faktorů nespokojenosti zejména z hlediska prostředí lékárny, jejího odborného personálu a dále charakteru a rozsahu poskytovaných služeb. K dosažení tohoto cíle napomáhá marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky přinášejí určité podněty pro eventuální zlepšení spokojenosti zákazníků a potažmo se tedy mohou stát podkladem pro další manažerské rozhodování lékárny Farmakum.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.