|
Řízení nákladů v mezinárodním prostředí prostřednictvím outsourcingu
Štencel, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá řízením nákladů v mezinárodním prostředí prostřednictvím outsourcingu. První kapitola stručně popisuje historický vývoj outsourcingu. Druhá část práce rozebírá obecně výhody a nevýhody outsourcingu. Třetí část se věnuje outsourcingu z pohledu mezinárodní společnosti a charakterizuje nejčastější teritoria pro offshore outsourcing a jejich možné budoucí perspektivy. Ve čtvrté části práce je doporučen postup přechodu k outsourcingu a celý tento proces je zde rozdělen do několika fází. Pátou kapitolu tvoří praktický příklad outsourcingu velké mezinárodní společnosti.
|
|
Sociálněpsychologická teorie a její aplikace v marketingové komunikaci
Karlíček, Miroslav ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Kostková, Hana (oponent) ; Přibová, Marie (oponent) ; Tichá, Ivana (oponent)
Disertační práce zpracovává základní sociálněpsychologické teorie a výzkum do podoby, která má být aplikovatelná v komunikační praxi českých firem, neziskových organizací a státních institucí. Práce poskytuje metodologická východiska ke zkvalitnění přípravy komunikačních strategií i jednotlivých komunikačních nástrojů, a to ve srozumitelné a ucelené formě. Teoretický materiál je propojen s řadou příkladů z české i zahraniční komunikační praxe. Práce je využitelná zejména marketingovými pracovníky z nadnárodních společností a odborníky z komunikačních agentur.
|
| |
| |
|
Mezinárodní strategie obchodního řetězce Carrefour
Neuwirthová, Daniela ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Čápová, Ludmila (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat měnící se podmínky v oblasti maloobchodu a dokumentovat tyto změny a nové vývojové trendy na příkladu českého maloobchodního trhu a francouzského distribučního řetězce Carrefour, který letos opouští český trh. Nejprve se zaměřím na analýzu distribučního prostředí, dále na vývoj maloobchodu ve světě a v České republice a nakonec na konkurenční boj distribučních řetězců v České republice.
|
| |
|
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.
|