Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie hotelu Zlatá hvězda Třeboň
Urbanová, Julie ; Pillmayerová, Jarmila (vedoucí práce) ; Krejčová, Ing. (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapování stávajících kapacit ubytovacích zařízení v Třeboni a jejich očekávaný nárůst v horitontu cca do dvou let. Dále se práce zabývá marketingovým mixem v odvětví pohostinství a cestovního ruchu a analýzou tržních příležitostí. Na závěr je vypracována marketingová strategie pro hotel Zlatá hvězda a doporučeny návrhy, které by mohly přispět k dalšímu rozvoji služeb hotelu, eliminaci sezónních výkyvů, atp.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.