Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Programy loajality: případová studie Tesco
Svobodová, Veronika ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Jedná se o bakalářskou práci na téma Programy loajality: případová studie Tesco. Práce se dělí na dvě části, z nichž první je teoretická. V této pasáži je věnován prostor obecně pojmu loajalita v kontextu marketingu a až následně je uvedena samotná definice programů loajality. Tato část také zahrnuje rozdělení věrnostních programů dle jejich cílové skupiny, stručně popisuje i historii schémat loajality a následně je tato část věnována efektivitě programů, která je podle mnohých teoretiků diskutabilní. Z toho důvodu jsou v této části uvedeny pro ilustraci i některé empirické studie a zároveň je zmíněno i jejich dělení. Druhá polovina práce se věnuje společnosti Tesco, která je nejprve stručně představena, následně je popsána její historie, v níž je například také zmíněn první pokus společnosti o zavedení programu loajality. Následně se práce věnuje konkrétně věrnostnímu programu Clubcard. Nejprve je popsán vznik původního konceptu z Británie a jeho první testování, následně je prezentována česká verze programu. V rámci této pasáže je vysvětlen princip sbírání bodů a odměn a podmínky v členství v programu. Práce je doplněna vizuály zobrazující kvartální Clubcard vyúčtování a kampaň, která doprovázela spuštění programu v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.