Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
SLÍPKOVÁ, Pavla
Tato bakalářská práce je zpracována na téma ?Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku.? V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou práce a popsány jednotlivé analýzy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány pomocí analýz vnějšího prostředí na zvoleném podniku. Analýza vnějšího prostředí je nedílnou součástí strategické analýzy, která vede ke stanovení strategie. Výhodou analýz je předvídání trendů, pochopení změn v podnikatelském prostředí a přemýšlení nad budoucím vývojem podniku. Cílem práce je aplikace PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčního prostředí a následné zhodnocení postavení podniku na trhu. Řešením je shrnutí výsledků a navržení příslušných opatření vedoucí k prosperitě podniku a vytvoření konkurenční výhody. Po shrnutí a syntéze všech výsledků provedených analýz na vybraném podniku byly zjištěny následující dva předpoklady nutné pro další rozvoj podniku: ? potřeba investic do vědecko-technického rozvoje, ? výrazné posílení v marketingové oblasti. Podniku bylo doporučeno orientovat se na diferenciační strategii, která by firmu odlišila od silné konkurence a pomohla by zlepšit postavení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.