Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Hájková, Kateřina ; Kratinová, Kateřina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je za pomocí marketingových nástrojů zjistit a analyzovat současnou situaci firmy ABC s.r.o. Dále porovnání marketingových nástrojů této firmy a firmy menšího charakteru. Analýza využívání marketingových nástrojů. A k poslednímu zjištění patří za pomocí ankety analyzovat působení marketingových nástrojů na spotřebitele. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu. V závěru jsou uvedeny návrhy marketingového plánu na podporu strategie, zhodnocení vlivu aplikace marketingového plánu na peněžní toky podniku a jejich efektivní využití a prokázání vlivu marketingových nástrojů na spotřebitele.
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Hájková, Kateřina ; Kratinová, Kateřina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je za pomocí marketingových nástrojů zjistit a analyzovat současnou situaci firmy ABC s.r.o. Dále porovnání marketingových nástrojů této firmy a firmy menšího charakteru. Analýza využívání marketingových nástrojů. A k poslednímu zjištění patří za pomocí ankety analyzovat působení marketingových nástrojů na spotřebitele. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu. V závěru jsou uvedeny návrhy marketingového plánu na podporu strategie, zhodnocení vlivu aplikace marketingového plánu na peněžní toky podniku a jejich efektivní využití a prokázání vlivu marketingových nástrojů na spotřebitele.
Inovace služeb ve vybraném hotelu
KOSÍKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem diplomové práce byla analýza služeb poskytovaných hotelem v historickém centru města Českého Krumlova a hodnocení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. V diplomové práci jsou na základě dotazníkového šetření navrženy inovace některých služeb a jsou zde uvedeny i návrhy zcela nových služeb. Diplomová práce byla založena na studiu odborné literatury a praktická část práce pak na dotazníkovém šetření, které proběhlo běhěm letní sezony a začátkem podzimu 2008.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.