|
Informační systém multikina
Baxa, Radek ; Holek, Radovan (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá informačním systémem pro multikina. Hlavně jde o návrh a realizaci softwaru, který bude schopný zacházet s relevantními daty multikina jako organizace. První část práce je o studiu programovacích platforem pro konstrukci informačních systémů. Nejhlavnějšími jsou PHP, DOT NET a J2EE. Tato část také obsahuje popis souvisejících technologií pro vzdáleného desktopového a webového klienta. Druhá část je o analýze systému, jeho požadavcích a schématu databáze. Třetí část práce je o návrhu a popisu vlastní realizace systému prostřednictvím J2EE technologií EJB, JSP. Nedílnou součástí práce je proto i CD, které obsahuje dokumentaci a vytvořené zdrojové kódy.
|
|
Informační systém multikina
Baxa, Radek ; Holek, Radovan (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá informačním systémem pro multikina. Hlavně jde o návrh a realizaci softwaru, který bude schopný zacházet s relevantními daty multikina jako organizace. První část práce je o studiu programovacích platforem pro konstrukci informačních systémů. Nejhlavnějšími jsou PHP, DOT NET a J2EE. Tato část také obsahuje popis souvisejících technologií pro vzdáleného desktopového a webového klienta. Druhá část je o analýze systému, jeho požadavcích a schématu databáze. Třetí část práce je o návrhu a popisu vlastní realizace systému prostřednictvím J2EE technologií EJB, JSP. Nedílnou součástí práce je proto i CD, které obsahuje dokumentaci a vytvořené zdrojové kódy.
|
|
Marketingové řízení ve vybraném podniku
HORNYCH, Michal
Cíle stanovené v zadání práce byly splněny. Byla provedena celá řada dílčích analýz marketingového procesu a současně proběhlo dotazníkové šetření zákaznické spokojenosti, na jejichž základě jsem vyhodnotil současný stav podniku multikina CineStar. Na marketing bude muset společnost CineStar zintenzivnit důraz, neboť boje o diváky této firmy s konkurenčními multiplexy již na několika místech v České republice probíhají. Zároveň sílí i vliv dalších, zejména multimediálních zdrojů poskytujících potenciálním zákazníkům multikina zábavu a možnost využití volného času. V následujících letech lze očekávat další nárůst obou těchto největších konkurentů. Navržená opatření ke zlepšení stávajícího stavu mohou vést ke zvýšení návštěvnosti dle mého odhadu o 10% až 15%, zvyšují úroveň nabízených služeb a lépe uspokojí potřeby a požadavky diváků. Práce by měla především posloužit vedení společnosti CineStar jako zdroj informací i návrhů ke zlepšení současného stavu nabízených služeb prioritně ve směru k divákům. Zaměřuje se na zpětnou vazbu požadavků a potřeb diváků a tím pomůže vedení společnosti CineStar k jejich ještě hlubšímu poznání. Navržená opatření jsou toho logickým vyústěním a odhadovaný přínos pro společnost a posílení konkurenceschopnosti, v případě zavedení, nejsou zanedbatelné. Veřejnosti a studentům může práce posloužit jako studijní materiál problematiky marketingového řízení a provozování multikin a nabízí prostor pro další podrobnější zkoumání jednotlivých charakteristik.
|
|
Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik
HORNYCH, Michal
Hlavním cílem je návrh strategie, která by vedla ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku Cinestar. Vedlejším cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu a postavení podniku multikina Cinestar na trhu vhodnými strategickými analýzami. Z jednotlivých charakteristik a analýz bych zmínil tyto důležité skutečnosti: Společnost Cinestar byla první, která obsadila celkem devět mimopražských regionů a poslední desáté multikino je již rozestavěné v Ústí nad Labem. První multiplex vznikl v Hradci Králové v roce 2001. Společnost je řízena centrálně z Prahy a tomu i odpovídá divizionální organizační struktura. V oblasti filmového průmyslu je nutné konstatovat, že počet diváků a s tím související tržby kin se neustále zvyšují. Toto platí i v současné době hospodářské krize. Jednotlivé analýzy ukazují celkem přijatelné kvantitativní i kvalitativní hodnoty. U vnějšího okolí multikina se jako nejvýznamnější jeví obchodní vztahy s distributory, kteří určují nabídku filmů a cenu za jejich pronájem multiplexu. Dalším bodem a problémem u Porterova modelu je ohrožení ze strany vstupujících konkurenčních multikin do dalších krajských měst, kde multikino Cinestar působí. Převážně z důvodu existence tohoto problému byla konkurenční strategie vypracována. Současný, z analýz vyplývající kvalitní charakter služeb a materiálně-technologického vybavení, by nemusel již zanedlouho uspokojit potřeby a přání náročných či pravidelně navštěvujících diváků. Strategie je zaměřena právě na zkvalitnění a rozšíření služeb, vytvoření speciálních podmínek u dodavatelů filmu, marketingových nástrojů jak zaujmout diváka, investic do nových technologií v oblasti filmu a zlepšení dopravní infrastruktury {--} případ Českých Budějovic.
|