Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti užití ICT ve výuce biologie člověka na střední škole
STRNAD, David
Integrace moderních technologií (ICT) do vzdělávacího procesu je současným celosvětovým trendem, který reflektuje rychlý vývoj těchto technologií, stejně jako potřeby současné generace. Digitální gramotnost není pouze důležitou dovedností, ale také požadavkem dnešní společnosti. Zařazení ICT do procesu učení pak nezáleží jen na materiálních požadavcích, ale především na digitálních kompetencích učitelů a žáků. Tato práce se tedy zabývá možnostmi a příležitostmi které technologie vnášejí do výuky biologie člověka na středních školách jak během prezenční, tak i distanční výuky. Kvalitativní a kvantitativní výzkum, do kterého se zapojilo 22 učitelů a 110 žáků, byl prováděn pomocí polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. Součástí práce je i návrh vyučovací jednotky se zařazením prvků ICT vybraného tématu z biologie člověka, jeho implementace a vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.