Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a strategie společnosti Škoda Auto a.s. na čínském trhu, možnosti rozšíření na trhy JV Asie
Tomanová, Veronika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hevešová, Zuzana (oponent)
Cílem práce je zhodnotit působení Škoda Auto na čínském trhu, který je pro společnost v současnosti klíčovým odbytovým regionem. Dalším cílem je analýza potenciálních zemí, na které by mohla automobilka zacílit své další aktivity, a snaha o nástin možné strategie pro vstup na trhy zemí JV Asie. První kapitola se zabývá odvětvím automobilového průmyslu, větší důraz je zaměřen na domácí trh včetně vlivu světové krize.V druhé a třetí kapitole se věnuji představení společnosti, vymezení její pozice na trhu a formám působení na zahraničních trzích. Čtvrtá kapitola je už zacílená na čínský trh, kde společnost vyrábí na základě licenční smlouvy. Jednotlivé nástroje marketingového mixu s důrazem na Čínu jsou náplní páté kapitoly. I přes velký potenciál Číny a rostoucí prodeje je třeba brát v úvahu nové příležitosti v podobě jiných trhů, na které by mohla firma rozšířit své aktivity. Na základě analýzy potenciálních zemí jsem se pokusila o nástin možné strategie pro vstup na některé z nich. Jedná se o země JV Asie, kde Škoda Auto doposud nepůsobí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.