Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 335 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodná stratégia AGRO družstva Rapovce
Lacušková, Zuzana
Cílem této práce je navrhnout business strategii pro AGRO družstvo Rapovce. Bakalářská práce sestává z několika částí, přičemž mezi nejhlavnější patří literární rešerše, analytická část a následná návrhová část. Literární rešerše zachycuje základní terminologii týkající se strategického řízení podniku. Analytická část je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy, a je doplněna o analýzu zájmových skupin. Díky těmto analýzám je možné identifikovat příležitosti a hrozby firmy a její silné a slabé stránky. Na analytickou část navazuje návrhová část, kde jsou navrženy strategické cíle, které vedou ke zvýšení ziskovosti a konkurenceschopnosti družstva. Na konci práce je diskuse, která zhodnocuje navrženou strategii a závěr.
Strategic development plan of municipality Ochoz u Brna
Kočičková, Tereza
Diplomová práce na téma "Strategický plán obce Ochoz u Brna" je zaměřena na zpracování strategické analýzy a vypracování strategického plánu pro obec Ochoz u Brna. Podle charakteristiky jednotlivých kapitol byly zjištěny nedostatky obce na základě, kterých byla zpracována SWOT analýza. Strategický plán obce je zaměřen na nedostatky, jež jsou zachyceny v možných příležitostech. Z definovaných příležitostí plyne vize obce. Za účelem splnění plánu vize jsou nejproblematičtější území obce shrnuta do čtyř cílů. Na základě získaných poznatků jsou následně definovány jednotlivé kroky a navržen postup implementace strategického plánu.
Strategický manažment hotela
Mašlonková, Petra
Mašlonková, P. Strategický management hotelu. Bakalářská práce. Brno: Mendelo-va univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce se zabývá strategickým managementem Hotelu XY v Brně. Cílem práce je navrhnout strategii zlepšení jeho současné situace na trhu na základě analýzy jeho externího a interního prostředí. Teoretická část obsahuje poznatky důležité pro vypracování analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a shrnující analýzy SWOT. Praktická část je zaměřená na charakteristiku hotelu, vizi, poslání, jeho cíle a aplikaci jednotlivých analýz. Práce nakonec nabízí doporučení a návrhy pro další strategický rozvoj a směr hotelu.
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Machalová, Jana
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti provozující řetězec spánkových studií a zabývající se především prodejem matrací a postelí. V literární rešerši je zachycena problematika dotýkající se marketingové strategie a jejích jednotlivých částí. V navazující vlastní části je stěžejním bodem analýza situační, ale i vnějšího a vnitřního prostředí vyúsťující ve SWOT analýzu. Zrevidovány byly také složky stávajícího marketingového a komunikačního mixu společnosti. V závěru je věnována pozornost především zhodnocení ekonomické efektivity navržených řešení v rámci marketingové strategie.
Návrh vhodných odporúčaní pre podnik CUPCAKES & COFFEE s.r.o.
Gedeonová, Rebeka
GEDEONOVÁ, R. Návrh vhodných doporučení pro podnik CUPCAKES & COFFEE s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku CUPCAKES & COFFEE s.r.o. S využitím odborné literatury jsou v literární rešerši vysvětleny základní pojmy k tvorbě strategie a také analýzy, které jsou prakticky využity ve výsledkové části. Při analýze vnějšího a vnitřního prostředí jsou využity PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, McKinseyho model 7S a finanční analýza. Všechny identifikované hrozby a příležitosti podniku a také jeho silné a slabé stránky jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na závěr jsou pomocí SWOT matice navržena vhodná doporučení pro podnik CUPCAKES & COFFEE s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 335 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.