Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Communication in body image
Dvořáková, Ivana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku uniformní krásy žen zobrazovaných v dámských časopisech Joy, Elle a Marianne. V úvodní pasáži jsou popsány definice ohledně body image, marketingové komunikace a legislativní prvky etické reklamy v ČR. Stěžejní částí práce je obsahová analýza zvolených časopisů a posouzení korelačních vztahů vybraných prvků. V závěru je uvedené interview se šéfredaktorkou časopisu Elle, která objasňuje tvorbu časopisu a zodpovídá dotazy ohledně vztahů s veřejností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.