Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie vstupu na zahraniční trh - EF Education First
Zadražilová, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Peterková, Michaela (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vykonat důležité výzkumy a analýzy k tomu, aby bylo možné rozhodnout, zda vstoupit nebo nevstoupit na zahraniční trh. Při kladné odpovědi je nutné doporučit vhodnou strategii. Výzkum a analýzy jsou prováděny na konkrétním příkladě EF Education First, což je společnost operující na globálním trhu v oblasti vzdělávání s hlavním zaměřením na výuku jazyků v zahraničí. Vybraný trh je Ukrajina. Teoretická část práce shrnuje nejdůležitější poznatky v oblasti strategie vstupu na trh, včetně metod vstupu, definuje specifika marketingu služeb a zabývá se 7P. V praktické části jsou prezentovány výsledky PEST analýzy ukrajinského trhu stejně jako analýza interního prostředí společnosti. Jsou vybrány dvě potenciálně vhodné strategie a jsou porovnány jejich výhody a omezení. Nakonec je prezentováno celkové doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.