| |
|
Marketingová doporučení pro prodejce masných výrobků a uzenin v České republice
Hanák, Vít
Cílem diplomové práce bylo navrhnout marketingová doporučení pro prodejce na trhu masných výrobků a uzenin v České republice. Práce popisuje faktory, které ovlivňují spotřebitele při výběru prodejny pro nákup a další okolnosti, které s nákupem souvisí. Pro účely práce byl realizován kvantitativní marketingový výzkum (n = 3588). Data byla sbírána v letech 2012, 2013 a 2015 a následovně zpracována v programu Statistica 12 a IBM SPSS statistics 20. Jako doplněk byl uskutečněn také kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů se spotřebiteli (n = 22) a prodejci (n = 10). Výsledná doporučení se zaměřovala zejména na zlepšení služeb pro zákazníky. Hlavní návrhy se týkaly poskytování komplexnějších informací o produktech a důrazu na čerstvost a kvalitu produktů.
|
| |
| |
| |
| |
|
Výskyt agresivního chování u psů na Moravě
Brumovská, Veronika
Cílem bakalářské práce bylo vyhodnocení výskytu agresivního chování psů na Moravě. V práci bylo sledováno agresivní chování psů vůči lidem a psům. V úvodu práce je popsána domestikace psa, jeho využití a způsoby chování. Další část je zaměřená na studium faktorů (věk, pohlaví, velikost, využití, způsob vedení a míra socializace psa) ovlivňujících agresivní chování psů. Z výsledků vyplývá, že na výskyt agresivního chování psů může mít vliv více faktorů.
|
| |
| |
| |