Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 244 záznamů.  začátekpředchozí229 - 238další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém řízení a rozvoj rodinného podniku
RŮŽIČKOVÁ, Jana
Bakalářské práce "Systém řízení a rozvoj rodinného podniku" v teoretické části definuje rodinné podnikání, historii rodinných podniků v ČR i v zahraničí, specifika a problematiku rodinných podniků. V praktické části této práce jsou provedeny analýzy: Porterův model a SWOT analýza konkrétního podniku. V závěru práce jsou navrhnuty další možnosti rozvoje pro tento konkrétní rodinný podnik.
Analýza vnějšího prostředí vybrané neziskové organizace
RŮŽKOVÁ, Marie
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou situaci a postavení neziskové organizace na trhu prostřednictvím vybraných analýz vnějšího prostředí. Na základě zjištěných poznatků navrhnout optimální strategii pro zvolenou organizaci k udržení či zlepšení její dosavadní pozice.
Analýza konkurenceschopnosti na pojišťovacím trhu
ŠAVLOVÁ, Věra
Práce zpracovává analýzu konkurenceschopnosti na pojišťovacím trhu se životním pojištěním v ČR. Jsou zde srovnány tři pojišťovny, které nabízí životní pojištění: Pojišťovna České Spořitelny, a.s., Kooperativa pojišťovna a.s. a ČSOB pojišťovna, a.s. Jako metody zpracování analýzy jsou použity: Porterův model, Marketingový dotazník a SWOT analýza.
Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce
KALUSOVÁ, Monika
Předmětem bakalářské práce Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce je zkoumání a analyzování prostředí, ve kterém maloobchodní řetězec působí, a zhodnocení finanční situace podniku. Zároveň se vybraný maloobchodní řetězec porovná s vybranou odvětvovou konkurencí. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu a maloobchodu. V druhé části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v rámci situační analýzy na společnost Tesco plc.
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
KAŠPAR, Petr
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku ? STAKOPLAST CZ, spol. s r.o., výrobce platových oken a dveří na českém trhu. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a SWOT analýzy byla posuzována pozice firmy na trhu v daném regionu, byly stanoveny silné a slabé stránky. Firma musí sledovat své zakázky i konkurenty. Orientace na zákazníky i konkurenty musí být v rovnováze. Firma průběžně vyhodnocuje svoji konkurenceschopnost, analyzuje své konkurenty a využívá takových strategií a konkurenčních výhod, která jí pomáhají upevnit její postavení na trhu v daném odvětví. Výsledky analýz jsou klíčové pro úspěšnost firmy na trhu. Z toho vyplývají i stanovené cíle, kterých chce firma dosáhnout. Jde o trvalé zlepšování ve všech oblastech ? plnění požadavků zákazníků, zvyšování odborné způsobilosti kolektivu zaměstnanců, neustálé zlepšování efektivnosti a účinnosti celého systému řízení a organizace výroby.
Vliv ekonomické krize na řízení vybrané společnosti
MAXOVÁ, Gabriela
Cílem mé práce bylo na základě využití postupů a metod strategického řízení analyzovat, jaká je současná situace a postavení vybrané společnosti na trhu v době ekonomické krize a navržení strategie vedoucí ke zlepšení její konkurenceschopnosti. V praktické části jsem nejprve představila společnost, krátce zmínila její minulost, popsala současný stav a její postavení na trhu. Jako nástroj zkoumání konkurenčního prostředí jsem použila Porterům model pěti sil. V analýze jsem se zamyslela nad jednotlivými konkurenčními silami a provedla několik úvah. Dále jsem se zaměřila na vnitřní a vnější prostředí, kde jsem hodnotila silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Pro stanovení strategie byla použita SWOT analýza. Pro hodnocení jednotlivých faktorů jsem využila Fullerův trojúhelník. Společnosti byla navržena strategie S-T. Závěrem byla ještě navržena strategie na zlepšení současného stavu do několika oblastí.
Marketingové metody v praxi
ŘEŘÁBEK, Tomáš
Tato bakalářská práce je zaměřena na vybrané marketingové metody používané v tomto oboru. V práci jsou použity tyto metody - SWOT analýza, Porterův model a ABC analýza. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se marketingového plánování, situační analýzy a především vybraných metod situační analýzy. V následující části jsou tyto metody aplikovány na vybraný podnik. Poté zhodnoceny z pohledu přínosu pro firmu a také je určeno jejich možné pořadí v konkrétních situacích, ve kterých by se podnik mohl nacházet.
Ananlýza konkurenceschopnosti vybraného podniku.
BENADOVÁ, Veronika
Pomocí metod a postupů strategického řízení byla zhodnocena tržní pozice a konkurenceschopnost podniku OSIVA BORŠOV, spol. s r.o. Analyzováno bylo vnitřní i vnější prostředí tohoto podniku. Použity byly následující analýzy: SWOT analýza, STEP analýza, Porterův model a analýza konkurentů. Dále bylo také užito dotazníkové šetření. Díky výsledkům plynoucím z těchto analýz, můžeme hodnotit tržní pozici podniku jako velmi uspokojivou, i přesto, že musí čelit velmi silné konkurenci. Proto je třeba, aby společnost i nadále monitorovala i sebemenší změny v konkurenčním ringu a pečlivě sledovala a analyzovala reakce svých konkurentů. Dále bylo navrhnuto několik opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti a prosperity tohoto podniku a na základě SWOT analýzy byla jako nejvhodnější vybrána strategie vývoje výrobku, spočívající v modifikaci stávajících výrobků a služeb.
Konkurenceschopnost vybraných sportovních center v Českých Budějovicích
MOSEROVÁ, Barbora
Tato diplomová práce je zaměřená na sportovní centra, která zákazníkům poskytují širokou škálu služeb v oblasti sportu, relaxace a často zmiňované wellness. Hlavním cílem diplomové práce bylo posoudit konkurenceschopnost sportovních center v Českých Budějovicích a zmapovat konkurenční prostředí. Dílčím cílem bylo charakterizovat sportovní a tělovýchovné vyžití v jižních Čechách a poznat požadavky zákazníků. K dosažení vytyčených cílů byla použita metoda dotazníkového šetření, SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Vhodně sestavený dotazník přinesl údaje o konkurenčním postavení a konkurenceschopnosti jednotlivých sportovních center. Z dotazníkového šetření jsem také získala nejvíce oblíbené a navštěvované sportovní centrum, tedy sportovní centrum s nejlepší pozicí na trhu. S tímto sportovním centrem jsem nadále pracovala {--} stalo se zdrojem pro již zmíněné analýzy.
Analýza marketingového prostředí
CIBUZAROVÁ, Romana
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové cíle zvolené firmy a navrhnout případné změny. Teoretická část je věnována marketingu, marketingovému prostředí a analýzám marketingového prostředí. V praktické části jsou aplikovány PEST analýza a Porterův model "Pěti sil" na firmu, která se věnuje mezinárodní nákladní dopravě provozované vozidly nad 3,5 tuny. Závěr obsahuje navržené změny pro tento podnik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 244 záznamů.   začátekpředchozí229 - 238další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.