Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti využití internetových technologií pro propagaci firmy Pavel Vencl -- truhlářství
Venclová, Markéta
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech propagace firmy Pavel Vencl -- truhlářství na Internetu. V úvodní části práce je zpracována literární rešerše. Následuje kapitola věnovaná pojmům týkajících se Internetu obecně, pojmům z oblasti internetového marketingu a nástrojům, které nabízí. Návrhová část práce obsahuje návrh podoby webových stránek firmy, a to na základě poznatků, získaných zpracováním teoretické části práce a v souladu s požadavky zákazníka, které byly zjištěny dotazníkovým šetřením. To obsahovalo i otázky týkající se chování spotřebitele na Internetu, jejichž výsledky byly brány v potaz při návrhu dalších možností propagace truhlářství online. Všechna navržená řešení byla následně zhodnocena.
Jak design webových stránek ovlivňuje chování uživatelů : Případová studie pro problematiku grafického designu
Rubínová, Andrea
Problematika webových prezentací je aktuální. Téměř každá firma ji vlastní. Právě proto, že vytvořit webovou prezentaci pomocí webových editorů za použití šablon je snadné a zvládne to skoro každý, vzniká několik téměř stejných webů. A mnohdy i se základními chybami a nedostatky. Vlastníci stránek si neuvědomují, že rozložení webu či použití barev může chování uživatele ovlivnit. A tím vlastník může své uživatele (zákazníky) ztratit. V bakalářské práci bude objasněna problematika webového designu. Upozorněno na časté chyby při tvorbě webové prezentace. Stanoveno ideální použití: barev, fontu, velikosti písma, rozložení stránky. A zjištěno, zda tyto faktory ovlivňují chování uživatele. Pomocí webového editoru budou vytvořeny dvoje webové stránky. Jedny navrženy podle daných pravidel, druhé nikoliv. Následně pomocí A/B testování bude zjištěno, které stránky mají lepší odezvu.
Online marketing vybraných středních a základních škol České republiky
Kleinová, Markéta
Závěrečná práce se zabývá tématem online marketingu ve školním prostředí, resp. na vybraných středních a základních školách. Cílem této práce je zjistit současný stav online marketingu ve školách a také, jaký vliv má online marketing na potenciální uchazeče při výběru školy. V rámci náplně práce bylo provedeno dotazníkové šetření a na základě získaných dat a informací byla navržena nová optimální strategie pro využití online marketingu na základních a středních školách. Závěrem byla celá práce zhodnocena.
Webové stránky cestovních agentur v ČR - propagace CA zájezdy.cz
Gromannová, Edita
Gromannová, E. Webové stránky cestovních agentur v ČR -- propagace CA Zájezdy.cz. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu webové prezentace cestovní agentury Zájezdy.cz. Hlavní náplní práce je analýza tohoto stavu pomocí subjektivní analýzy a především pomocí dotazníkového šetření. Cílem je formulovat konkrétní návrhy a doporučení pro vylepšení webové prezentace a její propagace.
Současné přístupy v tvorbě animovaných komponent webového rozhraní
Rebhán, Tomáš
Práce se zabývá hodnocením moderních nástrojů pro tvorbu animovaných komponent webového rozhraní. Na základě zvolených kritérií, jsou tyto nástroje podrobeny analýze a následně prezentovány ukázkami animačních technik na webové stránce. Prostřednictvím navrhnutého řešení a získaných znalostí je do webové prezentace firmy integrováno několik animovaných prvků s využitím animačních knihoven třetích stran.
Webová prezentácia mesta zameraná na podporu cestovného ruchu
Tínesová, Veronika
Tato bakalařská práce se zabývá stavem současné webové stránky města Bojnice a poskytuje analýzu z pohledu cestovního ruchu. Součástí práce je testování použitelnosti webu, které odhalí nakolik je stránka jednoduchá na ovládnání a jak snadno na ní potentiální návštěvník najde potřebné informace. Hlavním cílem práce je rozeznat nedostatky webové prezentace a navrhnout určité vylepšení, které ulehčí její používání a více ji přizpusobí potenciálním návštěvníkům destinace.
Propagace venkovské turistiky Mikroregionu Chvojnice
Krčmová, Natálie
Krčmová, N. Propagace venkovské turistiky Mikroregionu Chvojnice. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem této bakalářské práce je návrh vhodné online propagace pro Mikroregion Chvojnice. Návrh bude obsahovat vytvoření prototypu webové prezentace, který bude prezentovat zkoumané území. Součástí návrhu bude také vytvoření vhodné propagační kampaně. Jednotlivé dílčí analýzy Mikroregionu Chvojnice poskytnou potřebné informace k vytvoření internetové komunikace. Cílem nově vytvořené internetové propagace bude zvýšit povědomí o mikroregionu a oslovit potencionální návštěvníky.
Internetová propagační kampaň vybrané střední školy
Zahrádková, Simona
ZAHRÁDKOVÁ, S. Internetová propagační kampaň vybrané střední školy. Bakalářská práce. Brno: MENDELU v Brně, 2014. Bakalářská práce je zaměřena na propagaci vybrané střední školy na internetu. Cílem práce je navrhnout propagaci střední školy na internetu. Náplní této práce je zhodnocení současného stavu propagace této střední školy, prostřednictvím analýzy webových stránek, uživatelského testování webu a dotazníkového šetření. Na základě takto získaných informací je vytvořena nová struktura webové prezentace. Na závěr je celá problematika zhodnocena po finanční stránce.
Aktualizácia webovej prezentacie Banskobystrického samosprávného kraja so zamerením na podporu cestovného ruchu
Mallová, Barbora
MALLOVÁ, B. Aktualizace webové prezentace Banskobystického samosprávního kraje se zaměřením na podporu cestovního ruchu. Bakalářská práce. Brno: PEF MENDELU, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá propagací kraje na internetu. Hlavním cílem je vytvoření návrhu pro novou strukturu webové prezentace s ohledem na podporu cestovního ruchu v kraji. Součástí práce je analýza současného stavu stránek prostřednictvím dotazníkového průzkumu, testování na uživatelích, SEO testování stránky a vytvoření situační analýzy webové prezentace. Ze získaných dat je vytvořena nová struktura a nový návrh designu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.