Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Bagarová, Tereza
Bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele generace Z při nákupu produktů privátních značek. Na základě výsledků dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů jsem zjistila, že nejdůležitějšími faktory jsou cena zboží, především pro domácnosti s nízkým příjmem, kvalita výrobku a také vlastní zkušenost s produktem privátní značky. Pozitivním zjištěním je fakt, že více než 70 % respondentů vnímá kvalitu privátních značek jako srovnatelnou nebo lepší v porovnání se značkami výrobců. Cílem práce bylo vytvoření návrhů a doporučení pro maloobchodní řetězce vedoucí ke zvýšení loajality jejich zákazníků a také k růstu prodeje výrobků privátních značek. Doporučení se týkají například propagace kvality produktů nebo zařazení privátních značek do soutěží a akcí pořádaných obchodním řetězcem.
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z 
Letfusová, Adéla
Letfusová, A., Vliv Influencer marketingu na nákupní chování generace Z, Brno, 2021, Bakalářská práce, Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studii Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Influencer marketingu na nákupního chování generace Z. Cílem práce je zjistit, jak generace Z reaguje na podněty influencer marketingu a do jaké míry je ovlivněno jejich nákupní chování.
Pohled generace Z na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion
Zálohová, Hana
Zálohová, H. Pohled generace Z na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se věnuje pohledu představitelů generace Z na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion. Cílem práce je vytvořit návrh doporučených CSR aktivit pro firmy podnikající v oblasti fast fashion. Tato doporučení budou navržena na základě vnímání společensky odpovědných aktivit u spotřebitelů generace Z. V literární rešerši jsou vymezeny základní pojmy související se zkoumanou tématikou. Výsledková část se zaměřuje na generaci Z, konkrétně na spotřební chování a postoj k aktivitám společenské odpovědnosti firem v souvislosti s fast fashion. Byl proveden kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, na jehož základě jsou v závěrečné části práce navrženy konkrétní CSR aktivity pro firmy působící v odvětví fast fashion.
Iracionalita ve spotřebitelském chování vysokoškolských studentů
Krampla, Dominik
Bakalářská práce obsahuje popis spotřebitelského rozhodování z pohledu ne-oklasické ekonomie v kontrastu s behaviorální ekonomií. Cílem bylo zjistit, jak sou-visí iracionalita s nákupním chováním vysokoškolských studentů, vzhledem k je-jich pohlaví. Vyhodnocení proběhlo na základě dotazníkového šetření 517 studen-tů. Data byla testována na základě chí-kvadrátu testu nezávislosti. Závěr práce obsahuje doporučení na základě zjištěných výsledků a rovněž nalezených rozdílů v rozhodování se na základě pohlaví.
Sportem k popularitě – sebeprezentace na Instagramu
Hromadníková, Tereza
HROMADNÍKOVÁ, T. Sportem k popularitě – sebeprezentace na Instagramu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci produktů sportovního oblečení, které je pořizováno a spotřebováváno za účelem okázalé spotřeby a prezentováno prostřednictvím sociálních sítí. Dále se zaměřuje na identifikaci faktorů, které dělají tyto produkty předmětem okázalé spotřeby. Primární data byla sbírána pomocí dotazníkového šetření (n = 240) a hloubkových rozhovorů (n = 10) na generaci Z ve věku 15 až 25 let. Kvantitativní data byla zpracována prostřednictvím softwaru Gretl. Součástí práce je i návrh komunikační strategie pro firmy nabízející pro-dukty sportovního oblečení a obuv. Provedený výzkum prokázal, že zástupci generace Z nakupují značkové sportovní oblečení a obuv zejména pro svůj lepší pocit, nikoliv pro zisk symbolu společenského postavení. Většina dotazovaných se však shoduje na tom, že to, jak se oblékají, má vliv na společenské vnímání jejich osobnosti.
Za to si rádi připlatíme – pohled generace Z
Charvátová, Monika
CHARVÁTOVÁ, M. Za to si rádi připlatíme – pohled generace Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zabývá okázalou spotřebou, spotřebitelským chováním i v online prostředí a influencer marketingem na trhu s luxusními produkty. Cílem bylo zjistit, jestli influenceři mají vliv na generaci Z při nakupování luxusních pro-duktů a také zda jsou luxusní produkty po nákupu okázale spotřebovávány touto generací. Výzkum probíhal na základě dotazníkového šetření (n = 176) a hloubko-vých rozhovorů (n = 10) s respondenty z generace Z. Výsledky ukázaly, že se gene-race Z spíše nedozvídá o luxusních produktech od influencerů a při spotřebovávání produktů nepociťují zvýšení sociálního statusu ve společnosti. V závěru je formu-lováno doporučení pro firmy s luxusními produkty, jak spolupracovat s influencery na Instagramu.
Tax literacy of generation Z within the Czech Republic and Slovakia
Baničová, Viktória
Baničová, V. Daňová gramotnost generace Z v České Republice a na Slovensku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zabývá daňovou gramotností generace Z v České republice a na Slovensku. Cílem práce je proto identifikovat a zjistit úroveň daňo-vé gramotnosti středoškoláků v obou zemích. K naplnění cíle byli znalosti studentů v daňové sféře získány prostřednictvím dotazníkového šetření, kde studenti ze 13 středních škol v rámci České republiky a Slovenska byly prověřeni nejen z daňových znalostí, ale také z jejich daňových postojů a dodržování předpisů. Každá otázka znalostního testu byla individuálně prozkoumána a vyhodnocena. Test shody středních hodnot dvou výběru velkého rozsahu sloužil k ověření čtyř hypotéz. Bylo potvrzené, že pohlaví, předchozí pracovní zkušenosti, kvalitní zdroj daňových informací i typ střední školy ovlivňuje úroveň daňové gramotnosti. Úroveň daňové gramotnosti generace Z byla stanovena na základě klasifikační stupnice. Celkový průměr bodů ze všech zkoumaných středních škol byl roven 14, z čehož celková daňová gramotnost generace Z byla klasifikována jako dobrá. Následně byla navržena doporučení pro zvýšení daňové gramotnosti, a to: zavedení povinného daňového předmětu pro střední školy, založení daňového podcastu a vývoj daňové mobilní aplikace.
Mladí skauti a jejich přístup k problému plýtvání potravinami
Tvrdoňová, Martina
Tvrdoňová M. Mladí skauti a jejich přístup k problému plýtvání potravinami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se věnuje přístupu mladých skautů k problému plýtvání potravinami. Cílem diplomové práce je navrhnout opatření, která by vedla ke změně chování skautů ve věku 11–19 let v oblasti plýtvání potravinami. Je třeba popsat problém plýtvání potravinami, určit faktory ovlivňující postoj generace Z k plýtvání potravinami a zjistit, co by tuto věkovou skupinu motivovalo ke změně chování. Dále zajistit komunikaci problému této věkové skupině vhodnými prostředky. Výsledky práce mohou být využity subjekty z oblasti odpadového hospodářství pro vhodnou komunikační strategii pro spotřebitele z generace Z.
Motivace pracovníků generací X,Y,Z
Peclová, Kateřina
Peclová, K. Motivace pracovníků generací X, Y, Z. Bakalářská práce. Brno: Mende-lova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá motivací pracovníků generací X, Y, Z. Vymezuje základní pojmy týkající se motivace, generačního managementu a obsahuje cha-rakteristiky jednotlivých generací. Na základě dotazníkového šetření je proveden rozbor stávajícího motivačního systému zkoumané společnosti. Následně jsou na-lezena úzká místa tohoto systému a navržena doporučení na jejich zlepšení, která jsou v případě potřeby ekonomicky vyčíslena.
Mezigenerační rozdíly v přístupu k životnímu prostředí u studentů středních a vysokých škol
Vaňková, Štěpánka
Bakalářská práce se zabývá problematikou přístupu jedinců generace Y a generace Z k životnímu prostředí a ochraně životního prostředí. Výstupem práce jsou konkrétní doporučení pro vybranou střední a vysokou školu a obecná doporučení pro management vzdělávacích institucí (středních a vysokých škol) vedoucí k rozvoji povědomí o ochraně životního prostředí mezi studenty a k obohacení výuky o odpovědnost ve vztahu k životnímu prostředí. K naplnění práce byl proveden kvantitativní výzkum a dva typy hloubkových řízených rozhovorů na vybrané střední a vysoké škole. Z výzkumu vyplynulo, že mezi jedinci generace Y a generace Z neexistuje statisticky významný rozdíl v přístupu k životnímu prostředí, a že mladí lidé mají povědomí o současném stavu životního prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.