Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalita služeb v hotelnictví
Jánošová, Beáta
Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Jacob Brno a kvalitou služeb v hotelnictví. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které se vztahují k uvedenému tématu. Praktická část je zaměřena na analýzu vybraného zařízení a na spokojenost zákazníků formou dotazníkového šetření, kde celkem 20 výzkumných otázek je předložených 200 respondentům. Dosažený průzkum ukáže možné návrhy zlepšení dosavadní situace, připomínky a doporučení, které by mohly vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků a celkové obsazenosti ubytovacího zařízení.
Dopady finančnej a hospodárskej krízy z roku 2008 do oblasti cestovného ruchu v ČR
Jánošová, Beáta
Diplomová práce se zabývá analýzou dopadů ekonomické krize z roku 2008 do oblasti cestovního ruchu, zaměřených na ubytovací zařízení v České republice. Podkladem pro analýzy jsou data získaná z databáze Amadeus. Teoretická část je zaměřena na ekonomický význam cestovního ruchu a historii ekonomických krizí s návazností na krizi v roce 2008. V praktické části je analyzován ekonomický ukazatel efektivnosti INFA Spread. Grafická analýza je doplněna o srovnávací analýzu, ANOVA analýzu a analýzu trendu metodou LOESS. Na závěr jsou získané výsledky shrnuty, porovnány a diskutovány s vývojem v době krize v evropských zemích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.