Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Experimentální softwarový hudební nástroj na platformě Android, kombinující sampler, syntetizér, efektový procesor a sekvencer
Bezůšek, Marek ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a realizovat experimentální softwarový hudební nástroj na platformě Android, kombinující sampler, syntetizér, efektový procesor a sekvencer. Aplikace je navržena pro mobilní telefony. Experimentálnost aplikace spočívá v použití granulární syntézy na nahrané zvuky a s kombinací syntetických zvuků wavetable syntetizéru a efektů.
Experimentální mechanicko-elektrický strunný hudební nástroj
Blasche, Ondřej ; Mojdl, Edgar (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnou a zkonstruovat strunný mechanicko-elektrický nástroj s neobvyklým charakterem zvuku. Výsledkem je nástroj rozdělený do tří sekcí se specifickými možnostmi tvorby zvuku, který je zároveň drnkací a smyčcový. Práce využívá poznatků z tvorby elektrických kytar a metod snímání jejich zvuku. Zabývá se také otázkou experimentálnosti v oblasti strunných nástrojů, jejich vývoje.
Electroacoustic Hardware Musical Instrument - Sampler with Unusual Controlers
Dudáš, Martin ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the design and implementation of an electroacoustic hardware instrument with unusual controls. The experimentalism of the instrument consist of, for example, parameter control based on surrounding light or parameter control by hand movement. The main part of the instrument is the Arduino development board, which controls the Sunvox modular synthesizer on the Raspberry Pi microcomputer. Communication between the Arduino and the synthesizer takes place via MIDI messages. The software part is programmed in the Arduino IDE development environment in C++.
Experimental Software Musical Instrument Based on Granular Synthesis and its Spatial Distribution
Bateško, Tomáš ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to create experimental software instrument based on granular synthesis and convolution, capable of spatial distribution of individual grains and ability to control them in real-time over network by multiple users simultaneously. Sound source is created in Pure Data and graphical interface was built using web technologies such as Node.js and p5.js
Experimentální softwarový syntezátor zaměřený na tvorbu ambientních mikrointervalových ploch
Pavlov, Mykhailo ; Dlouhý, Dan (oponent) ; Indrák, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se věnuje experimentálnímu softwarovému nástroji, hlavní jednotkou kterého je sekvencer s možností mikrotónálního ladění a volby stupnic. Hlavním cílem této práce je návrh a implementace takového syntezátoru v prostředí Reaktor na základě znalostí a návrhů získaných v rámci semestrální prace. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Úkolem teoretické části je shrnutí teoretických znalostí potřebných k návrhu a následné implementaci nástroje. Tyto poznatky zahrnují krátkou historii, druhy syntézy, typické konstrukční zásady a zásady interakce s prostředím pro vývoj. Praktická část popisuje proces navrhu a implementace jednotlivých částí nástroje, jeho designu a následně se věnuje použití syntezátoru v praxí, jeho unikátním vlastnostem a teoretickému dalšímu vývoji.
Experimentální mechanicko-elektrický hudební nástroj - sampler na magnetofonickém principu, jehož zvuk je frekvenčně modulován
Hofr, Šimon ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a realizovat experimentální mechanickoelektrický hudební nástroj blíže specifikovaný jako sampler na magnetofonickém principu jehož zvuk je frekvenčně modulován. V teoretickém úvodu popíšu základní rozdělení hudebních nástrojů a představím příklady z vybraných skupin, které se blíží navrženému sampleru. Druhá kapitola se věnuje druhům syntéz, z čehož stěžejní je frekvenční modulace. Ve třetí kapitole je popsán návrh podoby sampleru a jeho obvody. Čtvrtá kapitola pojednává o realizaci a poznatcích z konstrukce.
Experimentální software pro distribuci granulární syntézy do prostorového zvuku
Pospíšil, Tomáš ; Dlouhý, Dan (oponent) ; Indrák, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací experimentálního softwaru, jehož úkolem je distribuce granulární syntézy do prostorového zvuku, konkrétně do oktofonního zvukového systému. Software je navržen jako VST3 zásuvný modul vytvořený pomocí frameworku JUCE. Mimo zmíněnou problematiku práce obsahuje také teoretické a technické poznatky spojené především s granulární syntézou, prostorovým zvukem a způsobem realizace výsledného softwaru. Konec této práce je věnován testovací fázi a přiblížení nedostatků výsledného softwaru.
VST plugin pro granulární syntézu s experimentálními formami nastavení vstupu i výstupu
Kalinič, Jan ; Dlouhý, Dan (oponent) ; Indrák, Michal (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vývoji zásuvného modulu, který je schopen realizovat granulární syntézu za pomoci experimentálních způsobů nastavování hodnot parametrů. Grafické návrhy a plány byly vytvořeny v editoru vektorové grafiky Inkscape. Samostatný zásuvný modul byl naprogramován v jazyce C++ s využitím frameworku JUCE a technologie VST3. Pomocí tohoto modulu lze granulární syntézu provádět nad předem určeným vzorkem, ale i nad tokem zvukového kanálu digitální audio stanice. Součástí modulu jsou i bloky s ostatními druhy zvukové syntézy, které lze taktéž modifikovat experimentálními způsoby. Plug-in je díky svým vlastnostem možné v praxi aplikovat jako efekt nad jedním zvukovým kanálem v mixovací části audio stanice.
Experimentální softwarový hudební nástroj, jehož zvuk vzniká transformací video souboru a je řízen klaviaturou
Hromas, David ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou experimentálního softwarového hudebního nástroje. Hlavním cílem je vytvoření hudebního nástroje, který bude schopen použít data z videa pro tvorbu zvuku. Projekt je tvořen ve vizuálním programovacím jazyku Max. V první části textu je probrána teorie, která je potřebná k vytvoření takového nástroje. Druhá část textu se věnuje návrhu jednotlivých částí nástroje, realizaci a hudebním možnostem nástroje.
Electroacoustic Hardware Musical Instrument - Sampler with Unusual Controlers
Dudáš, Martin ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the design and implementation of an electroacoustic hardware instrument with unusual controls. The experimentalism of the instrument consist of, for example, parameter control based on surrounding light or parameter control by hand movement. The main part of the instrument is the Arduino development board, which controls the Sunvox modular synthesizer on the Raspberry Pi microcomputer. Communication between the Arduino and the synthesizer takes place via MIDI messages. The software part is programmed in the Arduino IDE development environment in C++.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.