|
Determining the reasons to buy and online marketing of nuts
Horáková, Monika
Tato bakalářská práce se zaměřuje na trh s ořechy, konkrétně na jejich internetový prodej. Hlavní cíle jsou zjistit důvody, které vedou ke koupi ořechů, analyzovat ochotu populace nakupovat potraviny na internetu a navrhnout efektivní online marketingový komunikační mix. Jako příklad byl použit bývalý e-shop autorky www.zdrave-mlsani.net. Teoretický základ této práce se zaměřuje na marketing a jeho použití v internetovém prostředí. Doporučení jsou výsledkem kvantitativního internetového šetření a kvalitativních rozhovorů. Mimoto byla provedena i analýza webových stránek za použití aplikace Google Analytics.
|
|
Influencer marketing a senioři
Havlíčková, Alena
HAVLÍČKOVÁ, A. Influencer marketing a senioři. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato diplomová práce se zabývá influencer marketingem a seniory. Cílem práce je vytvořit doporučení pro společnosti ohledně vhodnosti využívání influencer marketingu pro spotřebitele v seniorském věku a doporučení pro influencery ohledně správné komunikace se spotřebiteli v seniorském věku. Stanovených cílů je dosaženo na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Pro zjištění in-formací ohledně využívání internetu seniory je využito dotazníkového šetření (n = 200) a hloubkových rozhovorů (n = 20). Výzkum je doplněný o analýzu sociálních sítí včetně krátkých rozhovorů s influencery oslovujícími cílovou skupinu na sociální síti Instagram (n = 5). Získaná data jsou vyhodnocena pomocí statistického software Statistica 12. Na základě zpracování všech dat zatím není Influencer marketing vhodným nástrojem pro cílovou skupinu seniorů.
|
|
Influencer marketing na českom a slovenskom trhu
Malková, Simona
Tato bakalářská práce je zaměřená na influencer marketing na českém a slovenském trhu. Cílem práce je navrhnout doporučení pro firmy, které mají s tímto druhem marketingu malé, nebo vůbec žádné zkušenosti a neumějí správně přistupovat k influencerům. Cílem práce je i upozornit na případné rozdíly mezi influencer marketingem na Slovensku a v České republice. Subjekty výzkumu jsou influenceři, marketingové agentury a firmy, které využívají influencer marketing. Dané cíle jsou naplněny prostřednictvím kvalitativního výzkumu ve formě hloubkových rozhovorů, dvou dotazníkových šetření a zkušeností autorky. Doporučení ohledně influencer marketingu pro firmy jsou formulovány prostřednictvím přehledné infografiky.
|
|
Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů
Malá, Karolína ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Kramperová, Veronika (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit vybrané části marketingové komunikace zvolených plaveckých bazénů, porovnat vzájemně mezi sebou a v případě nedostatků navrhnout doporučení na jejich odstranění a celkové zlepšení zkoumaných částí marketingové komunikace. Metody: V této bakalářské práci budou použity pro výzkum dvě metody. První výzkumnou metodou bude kvalitativní metoda osobního pozorování, kdy autorka osobně navštíví plavecká centra a ohodnotí jejich marketingovou komunikaci v místě prodeje. Druhou výzkumnou metodou v této práci bude dotazníkové šetření, ve kterém bude ověřována použitelnost webových stránek jednotlivých plaveckých center. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v místě prodeje vybraných plaveckých bazénů v Praze. Návrh na zlepšení vychází z předešlé analýzy aktuální marketingové komunikace. V návrhu byly stanoveny konkrétní POP materiály, které by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci v místě prodeje. Dalším výsledkem je návrh na zlepšení webových stránek, který byl proveden na základě předešlého kvantitativního výzkumu. V doporučení byly stanoveny konkrétní kroky pro zlepšení použitelnosti...
|
|
Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
Kolářová, Anna ; Kučera, Radim (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané realitní agentury s primárním zaměřením na preference generace Z. Práce je rozdělena do tří částí, teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci služeb, generaci Z, X a Y a hlavní rysy charakterizující trh s nemovitostmi. Analytická část se soustředí na aktuální situaci vybrané realitní agentury v oblasti marketingové komunikace, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a kvalitativní výzkum, zaměřující se na preference generace Z v oblasti výběru vlastního bydlení. V návrhové části jsou doporučeny na základě analytické části optimální změny v oblasti marketingové komunikace pro realitní agenturu.
|
|
Návrh marketingové komunikace pro poskytovatele krátkodobého ubytování
Křivská, Adéla ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na online marketingovou komunikaci poskytovatele krátkodobého ubytování, která povede jak k většímu zisku, tak i ke zvýšení povědomí daného poskytovatele krátkodobého ubytování.
|
|
On-line Marketing Communication
Bartošík, Jakob ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis is focused on describing marketing communication of the chosen company, it also concerns suggestions to improve this communication, which is based on processing the knowledge from the analytical part. The main goal of this thesis is to design proper tools of this communication, which should lead to completing the secondary goal of this thesis which is raising awareness about the company.
|
|
On-line marketing communication
Štrama, Natália ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the proposal of a suitable online marketing communication for a selected agricultural company. Its goal is to define the basic concepts of the problem, analyse the internal and external environment of the company, their competition and design an effective use of tools in a selected company. The beginning of the thesis is devoted to defining the basic concepts of online marketing. The work also characterizes the online marketing tools that currently exist. The second part of the thesis is devoted to analyses such as SWOT, PEST, competition analysis, and their use of online marketing tools. The conclusion of the thesis consists of proposals for online marketing communication for AGRO-REAL, s.r.o.
|
|
Marketingová komunikace
Smolíková, Barbora ; Valovičová, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Reinto. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro pochopení daného tématu. Ve druhé části je analyzován současný stav společnosti vzhledem k dané problematice a na základě těchto analýz je vypracován návrh na zlepšení online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení.
|
|
On-line marketing communication
Harea, Victoria ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis analyzes the online marketing communication of Foreigners s. r. o. company during the pandemic of SARS-CoV-2. The theoretical part is dedicated to general principles regarding the significance and different types of digital marketing. The analytical part consists of analysis of company’s current state, internal and external analyses of digital marketing communication as well as a competitive benchmarking for their validation through comparison. The results are complemented by statistical data extracted from Google Analytics tool and distributed accordingly in SWOT analysis. The last part of the thesis proposes appropriate online marketing solutions based on the results from the analytical part.
|