|
Hodnocení ekonomické situace vybraného podniku a návrh možností dalšího rozvoje
Vrtělová, Jana
Bakalářská práce „Hodnocení ekonomické situace vybraného podniku a návrh možností dalšího rozvoje“ se zabývá strategickou a finanční analýzou firmy Horavia s.r.o. a možnostmi jejího rozvoje. Firma Horavia s.r.o. se zaměřuje na výrobu, prodej a servis saun na míru a typových saun včetně dalšího wellness sortimentu. Cílem práce je na základě ekonomické analýzy činnosti firmy navrhnout možnosti dalšího rozvoje v kontextu regionálního prostředí.
|
| |
|
Strategické řízení společnosti Zemědělské služby Dynín, a. s.
Ženčuch, Jan
Ženčuch, J. Strategické řízení společnosti Zemědělské služby Dynín a.s. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Práce řeší návrh na strategická opatření pro společnost Zemědělské služby Dynín a.s. pomocí tradičních metod strategického managementu a metodiky strategie modrého oceánu je analyzováno vnější i vnitřní okolí organizace. Na základě výsledků analýz jsou formulována strategická doporučení v rámci obou přístupů. Po zhodnocení navrhovaných strategií je doporučena jejich kombinace.
|
| |
|
Návrh vhodných odporúčaní pre podnik CUPCAKES & COFFEE s.r.o.
Gedeonová, Rebeka
GEDEONOVÁ, R. Návrh vhodných doporučení pro podnik CUPCAKES & COFFEE s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku CUPCAKES & COFFEE s.r.o. S využitím odborné literatury jsou v literární rešerši vysvětleny základní pojmy k tvorbě strategie a také analýzy, které jsou prakticky využity ve výsledkové části. Při analýze vnějšího a vnitřního prostředí jsou využity PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, McKinseyho model 7S a finanční analýza. Všechny identifikované hrozby a příležitosti podniku a také jeho silné a slabé stránky jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na závěr jsou pomocí SWOT matice navržena vhodná doporučení pro podnik CUPCAKES & COFFEE s.r.o.
|
|
Návrh strategie pro zemědělský podnik pro získávání dotací z veřejných prostředků
Bastlová (provd. Simandlová), Gabriela
Bastlová, G., Návrh strategie pro zemědělský podnik pro získávání dotací z veřejných prostředků. Bakalářská práce. Brno: Mendlova univerzita v Brně, 2013. Cílem bakalářské práce je navrhnout a ekonomicky zhodnotit strategii pro roz-voj podniku rodinná farma Simandl. Práce je rozdělena na dvě části. Literární přehled je vypracován na základě na-studovaných odborných materiálů. Výsledky práce jsou zpracovány na základě analýzy vnitřního prostředí a finanční analýzy, podle kterých jsou určeny slabé a silné stránky podniku. Pomocí analýzy vnějšího prostředí jsou odhaleny příleži-tosti a hrozby. Z těchto údajů jsou pomocí SWOT analýzy určeny strategie. Ta, která byla vybrána jako nejvhodnější pro podnik, je následně ekonomicky pro-počítána.
|
|
Návrh strategií pro zvýšení návštěvnosti ubytovacího zařízení
Tkachenko, Anzhela
Tkachenko, A. Návrh strategií pro zvýšení návštěvnosti ubytovacího zařízení. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Cílem této bakalářské práce je navrhnout strategie pro zvýšení návštěvnosti hotelu Líšenský dvůr, který se nachází v centrální části chráněné krajinné oblasti Žďárské vrchy. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí v praktické části byla vytvořena SWOT analýza. Jako marketingový průzkum bylo použito dotazníkové šetření, na základě, kterého byly navrženy čtyři strategie. Následně byla zvolena strategie snížení cen ubytovacích služeb před uvolněním opatření souvisejících s COVID-19 a rovněž vytvoření balíčků pro ty, kteří za svůj pobyt již zaplatili, ale s podmínkou pobytu v hotelem nabízených termínech.
|
|
Strategický plán pro hostinské zařízení
Hábová, Sabina
Hábová, S. Strategický plán pro hostinské zařízení. Bakalářská práce.Brno:Mendelova univerzita v Brně, 2017.Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou hostinského zařízení. V první teoretické části se nachází přehled literatury, kde jsou popsány a definovány základní pojmy strategického managementu a strategických analýz. V druhé analytické části je využito analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Faktory vnějšího pro-středí jsou zjišťovány pomocí PESTE analýzy, analýzy klíčových zákazníků, dodavatelů a konkurentů a Porterova modelu pěti hybných sil. Faktory vnitřního prostředí jsou získány použitím modelu 7S a analýzou model 7P marketingového mixu. Je vytvořena SWOT matice vyplývající z výsledků předchozích analýz. Výsledkem je navržení strategií, které mají pomoci podniku zlepšit jeho stávající ekonomickou situaci.
|
|
Strategický management ve společnosti Continental Matador Rubber, s.r.o.
Martinková, Natália
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením strategického managementu divize Dopravní pásy v společnosti CONTINENTAL MATADOR RUBBER, s.r.o.. Činnost divize je zaměřena na výrobu a prodej dopravních pásů a příslušenství. Práce je rozdělena na dvě části, kterými jsou teoretická část a praktická část, ve které jsou aplikovány teoretické poznatky z teoretické části. Cílem práce je vytvořit pro divizi optimální strategii vytvořenou na základě výsledků strategické analýzy. Strategická analýza použita v práci pozůstává z analýzy venkovního prostředí, analýzy faktorů vnitřního prostředí a souhrnné SWOT analýzy.
|
|
Rozvoj motivácie zamestnancov marketingovej agentúry v špecifickom prostredí home-office
Kolláriková, Nikola
Kolláriková, N. Rozvoj motivace zaměstnanců marketingové agentury ve specifickém prostředí home office. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Cílem bakalářské práce je sestavit návrh doporučení na rozvoj motivace zaměstnanců marketingové agentury v pracovním prostředí home office. Teoretickou část práce tvoří přehled odborných východisek souvisejícich s motivací a pracovní spokojeností zaměstnanců. Analytická část obsahuje provedení vnitřní analýzy společnosti pomocí metody 7S a vyhodnocení kvantitativního výzkumu. Výsledná doporučení, navrhované s ohledem na znalosti z analytické části, jsou ekonomicky zhodnocené a připravené na implementaci ve firmě.
|