Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Porovnání vnímání enogastronomických vztahů při tvorbě kombinací mezi českými konzumenty a odbornými experty
Švidek, Adam
Diplomová práce byla vypracována na Ústavu vinohradnictví a vinařství na Zahradnické fakultě Mendelovy univerzity v Brně v letech 2019/2020. Práce je zaměřena na popis enogastronomických vztahů v párování bylin a vín, a zasazení těchto vztahů do kontextu vnímání mezi odbornou a laickou veřejností, v podmínkách České republiky. Část práce se také věnuje zjištění rozdílů mezi návrhy ideálních variant vín k bylinkám z vybraných internetových zdrojů, a konečným senzorickým hodnocením. Dále byly zkoumány vztahy některých chemických vlastností vína (obsah alkoholu, obsah zkvasitelných cukrů), a některých vlastností senzorického hodnocení (harmonie, komplexita), na konečné senzorické vnímání ideálních variant.
Green purchasing: Case of Bottled Water Consumption in the Czech Republic
Hanusová, Klára ; Ščasný, Milan (vedoucí práce) ; Opatrný, Matěj (oponent)
Aby se tvůrci politik vypořádali s různými environmentálními problémy, z nichž mnohé pramení z neudržitelného chování spotřebitelů, usilují o přechod k oběhovému hospodářství. Jednou z iniciativ v České republice je snížení jednorázového plastového odpadu. Příkladem této kategorie odpadů jsou plastové lahve používané k balení nápojů. Následně si tato práce klade za cíl odhalit determinanty spotřeby balené vody v České republice, jelikož podobná studie v daném kontextu zřejmě nebyla provedena. Data (n=3 411) použitá pro analýzu jsou získána z dotazníkového šetření "TAČR Kohoutková". Použitá metóda zahrnuje Generalizovanou ordinální logistickou regresi a Multinomickou logistickou regresi. Výsledky odhalují sociodemografické charakteristiky, chuť, zdravotní důvody, konstrukty z teorie plánovaného chování a návyky jako prediktory spotřeby balené vody. Bylo zjištěno, že u vysoce vzdělaných lidí a lidí se silným návykem pít vodu z kohoutku existuje menší pravděpodobnost, že budou konzumovat balenou vodu. Hlavními spotřebiteli tohoto produktu se jeví ti, kteří negativně vnímají chuť a zdraví vody z kohoutku, nebo pozitivně vnímají takové vlastnosti u balené vody. Naopak, neexistuje dostatek důkazů pro určení vztahu mezi environmentálními hodnotami a konzumací balené vody.
K některým aspektům výběru piva českými konzumenty v roce 2011
Vinopal, Jiří
V září 2011 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004. V této tiskové zprávě jsou uvedeny základní výsledky otázek na preferenci konkrétní značky piva, na roli aspektů jako je cena nebo chuť při výběru a na zájem o některé vybrané charakteristiky kupovaného piva.
Aktuální trendy spotřebitelského chování
Mynařík, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce se zabívá třemi současnými vybranými trendy spotřebitelského chování - přívalem retro produktů a retro marketingem obecně, změnami chování, které se vztahují k elektronickému tržišti a zpřísňujícími se požadavky zákazníků na bezvadný design produktů i služeb. Každý z těchto trendů je detailně popsán, hledány jsou také hnací síly trendů a způsoby, kterými ovlivňují život spotřebitelů. Tyto znalosti jsou pak využity k určení toho, jak mohou být různé skupiny českých spotřebitelů ovlivněny těmito trendy, což dává podnikům vodítka, jak popsané trendy využít ve vztazích se zákazníky a realizovat díky nim tržby.
Spotřební chování občanů České republiky jako účastníků lázeňského cestovního ruchu v Maďarsku
CHOVÍTKOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo provést analýzu spotřebního chování občanů České republiky na trhu lázeňského cestovního ruchu. Specificky se práce zabývá chováním ve vztahu k nabídce lázeňských služeb v Maďarsku. Na základě skutečností zjištěných v rámci analýzy a marketingového výzkumu byly určeny klíčové momenty při rozhodování o spotřebě lázeňských produktů a navrhnuta opatření pro přizpůsobení nabídky poskytovatelů služeb požadavkům českých návštěvníků.
K některým aspektům výběru piva českými konzumenty v roce 2010
Vinopal, Jiří
V září 2010 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004. V této tiskové zprávě jsou uvedeny základní výsledky otázek na preferenci konkrétní značky piva a na roli aspektů jako je cena nebo chuť při výběru.
Některé aspekty výběru piva českými konzumenty v roce 2008
Vinopal, Jiří
V září 2008 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004. V této tiskové zprávě jsou uvedeny základní výsledky otázek na preferenci konkrétní značky piva, na roli aspektů jako je cena nebo chuť při výběru a je zmíněna také tematika vnímání nealkoholického piva.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.