|
Dynamic geometry software on touch devices in the teaching of mathematics
KOŠINOVÁ, Marie
The thesis is focused on the Sketchometry program and its meaningful usage. It is aimed at the program being joined within math lectures and there are two points of view - the teacher's one and the pupil's one. The thesis deals with the important aspects that influence the efficiency of the utilization of modern technologies in the schools. The results of the implemented projects in practice are contained in this work. The authentic photographs are added to make a better imagination of the workshops. The outputs from observation at the grammar school are presented by solved exercises made by the pupils in the Sketchometry program.
|
|
Teaching Mathematics using Sketchometry
KOŠINOVÁ, Marie
Tablety a chytré telefony vybavené dotykovou technologií se již staly běžnými předměty každodenního užívání. Díky své mobilitě a rostoucímu výkonu postupně přebírají některé z úloh, které donedávna plnily pouze stolní počítače a notebooky. Tak je tomu i v oblasti vzdělávání. Počet škol, které nedisponují tabletovou učebnou, se neustále snižuje. To samé platí i pro interaktivní tabule, oblíbené dotykové technologie v našich školách. Samotné zavedení těchto prostředků však pro zkvalitnění výuky nestačí. Je třeba smysluplně využívat jejich specifické kvality. To u digitálních technologií souvisí také s volbou programového vybavení. Tato bakalářská práce bude zaměřena na dynamický matematický program Sketchometry, vyvíjený odborníky na využití dotykových zařízení ve výuce matematiky z Univerzity Bayreuth. Specifikou programu Sketchometry je skutečnost, že je primárně vyvíjen pro ovládání prsty na dotykových zařízeních. Cílem práce bude lokalizace prostředí programu do češtiny a vytvoření souboru materiálů pro jeho představení studentům učitelství matematiky a učitelům matematiky.
|
| |
| |