National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Rendering of Underwater Scenes
Smutný, Martin ; Vlnas, Michal (referee) ; Milet, Tomáš (advisor)
Tato práce se zabývá vykreslováním realistických podvodních scén pomocí technik v reálném čase. Práce se zaměřuje na vykreslování oceanických vod, které mají komplexní a vysoce proměnlivé optické vlastnosti. Vykreslování takových prostředí je náročnou oblastí v počítačové grafice, která zahrnuje simulaci rozptylu světla uvnitř vodního objemu. Jsou zkoumány metody počítačové grafiky pracující v reálném čase pro vykreslování a simulaci oceánů. Jsou navrhnuty techniky aproximující rozptyl první řádu a vícenásobný rozptyl pro vykreslení vodního objemu za pomocí krokování paprsku. Optické vlastnosti objemu jsou popsány pomocí fyzikálně založeného bio-optického modelu. Navíc, jsou vykresleny povrchové a volumetrické kaustiky odpovídající lomu světla skrze simulovaný vodních povrch pomocí Fourierovy transformace. Navržená technika pro vykreslování scén nebyla implementována v plné podobě. Byly implementovány pouze některé navržené techniky a s nimi byly provedeny experimenty zvlášť.
Realistic hair rendering in Autodesk Maya
Svoboda, Tomáš ; Křivánek, Jaroslav (advisor) ; Vorba, Jiří (referee)
This thesis describes a real-time hair rendering in 3D animation and modeling software Autodesk Maya. The renderer is part of the Stubble project a - Maya plug-in for hair modeling. The presented renderer provides a high-quality interactive preview that allows fast hair modeling without the need for rendering in slow off-line renderers. The goal of this work is to create a renderer that can generate images in real-time that are as close as possible to the output of the 3Delight renderer - a plug-in for Maya that is based on RenderMan standards.
Realistic hair rendering in Autodesk Maya
Svoboda, Tomáš ; Křivánek, Jaroslav (advisor) ; Vorba, Jiří (referee)
This thesis describes a real-time hair rendering in 3D animation and modeling software Autodesk Maya. The renderer is part of the Stubble project a - Maya plug-in for hair modeling. The presented renderer provides a high-quality interactive preview that allows fast hair modeling without the need for rendering in slow off-line renderers. The goal of this work is to create a renderer that can generate images in real-time that are as close as possible to the output of the 3Delight renderer - a plug-in for Maya that is based on RenderMan standards.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.