National Repository of Grey Literature 221 records found  beginprevious210 - 219next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Vliv IT a SW prostředků na firemní komunikaci a vyjednávání
Blažková, Lea ; Pospíchalová, Mária (advisor) ; Pavlas, Miloslav (referee)
V práci jsou shrnuty poznatky o komunikaci mezi lidmi a to v osobní i pracovní sféře. Je však více zaměřena na firemní komunikaci, její proces, aspekty, druhy atd. Nejdůležitějším prvkem teoretické části je stručný výčet nástrojů informační a komunikační technologie a softwarových nástrojů. Obsahuje běžně používané programy a zařízení, bez kterých moderní společnosti nemohou existovat. Jejich začlenění do komunikační politiky firmy ale velice záleží na oboru, ve kterém se společnost pohybuje. Společnosti v praktické části jsou svým zaměřením velice odlišné. Společnost VigPlus holding zastřešuje plnou řadu společností s rozdílným oborem podnikání, které byly původně dceřinými společnostmi Unicorn holdingu. Ze zaměření obou firem je patrné, že v každé z nich má informační a komunikační technologie v komunikačním procesu jiné zastoupení. Společným prostředkem komunikace přesto zůstává interní informační systém UES. Ačkoli jsou obě firmy velice dobře organizovány, i zde se vyskytují některé nedostatky, na které je třeba reagovat.
IS/IT Edscha Tools a.s.
Novák, Petr ; Pokorný, Pavel (advisor)
Práce se zabývá v teoretické části podnikovými informačními systémy, jejich zaváděními do podniků, bezpečností a outsourcingem. V praktické části se věnuje IS/IT Edscha Tools a.s. a to z hlediska bezpečnosti a ochrany dat, využití IS organizace při plánování výroby a komunikace se zákazníkem, možnostmi rozšíření IS/IT pro zaměstnance a vedení firmy.
KPIs jako podklad pro řízení v logistice
Karban, Jan ; Pernica, Petr (advisor) ; Jirsák, Petr (referee)
Cílem práce je seznámit čtenáře s problematikou klíčových ukazatelů výkonu (KPIs). V teoretické části se zabývá problematikou outsourcingu jako oblastí, která je s KPIs úzce spojena a samotnou problematikou těchto ukazatelů. Zejména se zaměřuje na definování nových ukazatelů, implementaci a představení možných oblastí využití KPIs. Praktická část obsahuje aplikaci ukazatelů KPIs v rámci řešení reálného projektu z oblasti automobilového průmyslu.
Řízení pohledávek v zemědělství ČR po roce 2000
Šolc, Ladislav ; Plná, Jaruše (advisor) ; Synek, Miloslav (referee) ; Nováček, Jan (referee)
Po přechodu od centrálně plánované ekonomiky k ekonomice tržní nastal v Československu, později v České republice obrovský rozmach podnikatelských aktivit Zpočátku bylo na trhu mnoho nového prostoru pro expanzi všech podnikatelských subjektů. Později, spolu se zmenšujícím se volným prostorem na trhu, zesiloval konkurenční boj mezi firmami Začala se postupně čím dál více uplatňovat převaha nabídky nad poptávkou a zákazníci, odběratelé, začali této situace stále větší mírou využívat. Konkurence přinutila dodavatele,aby část období své odběratele úvěrovali obchodními úvěry. Pro dodavatele tato částka znamená pohledávku, pro zákazníka ? odběratele závazek, který by měl nejpozději v dohodnutém termínu splatit.
Ekonomické zhodnocení outsourcingu výroby společnosti BAEST a.s.
Kunc, Martin ; Sotonová, Hana (advisor) ; Kulovaný, František (referee)
Hlavním cílem této práce je navrhnout fungování nově zřízeného střediska outsourcingu po stránce ekonomické, popsat metodiku jak postupovat při zadávání požadavku na nákup komponentů, jak plánovat spotřebu nákladů a jak náklady řídit. Práce obsahuje popis podniku, rozdělení typů outsourcingu, plánování nákladů a návrh reportů vhodných k zobrazení hodnocení střediska.
Offshoring obchodních, profesionálních a technických služeb: Případová studie USA
Burjanová, Martina ; Tegze, Miron (advisor) ; Pardupa, Martin (referee)
Tématem mé práce je offshoring v sektoru služeb ve Spojených státech amerických. Offshoring je proces, při kterém jsou rozděleny jednolivé části produkce a některé z nich jsou pak přesunuty do zahraničí. Většinou je motivací k offshoringu snižování nákladů. Offshoring může být spojen s outsourcingem, tj. zajištěním služby nebo výrobku externím dodavatelem. Ve své práci prezentuji teoretické přístupy k offshoringu a outsourcingu a platnost jejich závěrů zkoumám na datech ze sektoru služeb Spojených států amerických. Zaměřila jsem se na služby z kategorie informačních a komunikačních technologií, administrativních služeb poskytovaných firmám a výzkumu a vývoje. Analyzuji zejména data o produkci, produktivitě, zaměstnanosti a mezinárodním obchodě. Poslední část mé práce je analýzou americké vládní politiky zaměřené na negativní dopady offshoringu v sektoru zpracovatelského průmyslu. Zkoumám, je-li účelné takovou politiku zavádět také pro sektor služeb.
Vliv outsourcingu na výkonnost podniku
Žohová, Eva ; Uhrová, Inka (advisor) ; Přívratský, Pavel (referee)
Diplomová práce mapuje problematiku outsourcingu a jeho využití pro zvyšování výkonnosti podniku. Práce si klade za cíl nastínit důvody, které vedou podniky k outsourcingu a upozornit na skutečnosti, na které je třeba brát zřetel při rozhodování o outsourcingu. Dalším cílem práce je vytvoření určitého návodu, jak postupovat v jednotlivých etapách outsourcingového projektu tak, aby podnik předešel případnému neúspěchu spolupráce s externím dodavatelem. Neméně důležitou částí diplomové práce je posouzení výhod a nevýhod, které plynou z vyčleňování činností mimo podnik.
Analýza obchodních aktivit firmy Sprint spol. s r.o. se zaměřením na přepravní služby
Dvořáková, Petra ; Novák, Radek (advisor) ; Weisshatel, Jan (referee)
Diplomová práce se zabývá obchodní činností firmy Sprint spol. s r.o. Seznamuje s průběhem zadávání objednávek dodavatelům, se způsobem skladování a rozebírá realizaci objednávek odběratelů. Dále analyzuje přepravní operace související s dovozem a distribucí zboží. Vedle rozboru konkrétních nabídek zasílatelských firem je popsán i právní podstata přepraveně-právních vztahů. Poslední kapitola se zabývá celní problematikou po vstupu ČR do EU.
Specifika poskytování aplikací formou ASP
Pokorný, Martin ; Doucek, Petr (advisor) ; Zrna, Tomáš (referee)
Cílem této práce je seznámit čtenáře se základní myšlenkou modelu ASP. Jak je patrné ze zadání, pohled na danou problematiku je převážně z dodavatelské strany. Jsou zde také stanoveny základní odlišnosti modelu ASP oproti klasickému outsourcingu, přičemž je kladen důraz na posouzení výhod a nevýhod, které nás zvolením ASP modelu čekají. Aby byla každá strana vztahu chráněna, je nutné vymezit tuto spolupráci pomocí smlouvy, ve které budou upraveny základní dodavatelsko klientské vztahy. Jelikož je tato smlouva velmi důležitá tvoří v této práci samostatnou kapitolu, v níž je podrobně rozepsána. Dále tato práce obsahuje příklady aplikací vhodných pro ASP model spolu s aplikacemi, které tuto službu doplňují. Na závěr se podíváme na situaci ASP v ČR. A zhodnotíme její stav pomocí několika, již proběhlých analýz.
Outsourcing IS/ICT - formy, modely využití, trendy
Tůmová, Magda ; Voříšek, Jiří (advisor) ; Černý, Karel (referee)
Práce uvádí definici outsourcingu, jeho historii, důvody pro outsourcing a také možné nevýhody. Věnuje se informatickým zdrojům, procesům a službám. Uvádí dělení outsourcingu na outsourcing vývoje, provozu vlastnicví a odpovědnosti a na offshore a onshore outsourcing. Detailně popisuje rozdělení podle přemětu outsourcingu, kde jsou u jednotlivých modelů outsourcingu uváděny přínosy, možná rizika, kritické faktory a další specifika. Doporučuje jednotlivé kroky outsourcingu, které je dobré při jeho postupu dodržet. Obsahuje vlastní analýzu poskytovatelů outsourcingu v České republice. Nastiňuje trendy outsourcingu jak ve světě, tak v České republice.

National Repository of Grey Literature : 221 records found   beginprevious210 - 219next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.