National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Exploratory Analysis of Big Data in "jmenomesto"
Trampeška, Václav ; Plchot, Oldřich (referee) ; Landini, Federico Nicolás (advisor)
Tato práce se zabývá analýzou databáze online hry Jméno, město. V této hře mají hráči za úkol adekvátně odpovídat na zadané kategorie odpovědmi začínající na zadané písmeno. Práce analyzuje evoluci chování hráčů během existence hry a chování hráčů v různých zemích a kulturách v rámci stejného i jiného jazyka na základě popularity různých odpovědí. Pro zjednodušení vykonávání těchto analýz byla vyvinuta webová aplikace umožňující snadnou kolekci a vizualizaci dat v grafech bez nutnosti znalosti databázové struktury a dotazovacího jazyka. Výsledky navržených analyzačních metod jsou porovnávány s daty služby Google Trends za účelem zjištění podobností mezi daty sledovanými ve hře a internetovým vyhledáváním. Z toho porovnání vyplývá, že navržené metody mohou dávat smysluplné výsledky a databáze tedy může být vhodnou pro vykonávání dalších konkrétně zaměřených analýz. Práce dále, i na základě výsledků analýz, navrhuje změny pro zlepšení hry v rámci hráčského prožitku a výdělečnosti.
Exploratory Analysis of Big Data in "jmenomesto"
Trampeška, Václav ; Plchot, Oldřich (referee) ; Landini, Federico Nicolás (advisor)
Tato práce se zabývá analýzou databáze online hry Jméno, město. V této hře mají hráči za úkol adekvátně odpovídat na zadané kategorie odpovědmi začínající na zadané písmeno. Práce analyzuje evoluci chování hráčů během existence hry a chování hráčů v různých zemích a kulturách v rámci stejného i jiného jazyka na základě popularity různých odpovědí. Pro zjednodušení vykonávání těchto analýz byla vyvinuta webová aplikace umožňující snadnou kolekci a vizualizaci dat v grafech bez nutnosti znalosti databázové struktury a dotazovacího jazyka. Výsledky navržených analyzačních metod jsou porovnávány s daty služby Google Trends za účelem zjištění podobností mezi daty sledovanými ve hře a internetovým vyhledáváním. Z toho porovnání vyplývá, že navržené metody mohou dávat smysluplné výsledky a databáze tedy může být vhodnou pro vykonávání dalších konkrétně zaměřených analýz. Práce dále, i na základě výsledků analýz, navrhuje změny pro zlepšení hry v rámci hráčského prožitku a výdělečnosti.
Computer mediated communication in online computer games: Lord of the Ring
DOUCHOVÁ, Marcela
Abstract Communication is being developed dynamically, influenced by various factors. Different language levels are blending. It constantly recreates its language means in complicated procedures. Communication is a living and pulsating entity. I have tried to describe a part of the changing mass in this work. I devoted myself to study the communication among The Lord of the Rings Online game players. I have chosen this community because I personally used to be its member. Another important reason is that a large amount of young people take part in the life of this community. While preparing myself for a future pedagogical career I feel it to be my duty to study the communication of the young and to understand the language the students who I am once supposed to teach speak. This thesis can be used as a reference work or a teaching aid, it can be a source of language curiosities. However, the main goal is to understand a generation of LOTRO players more deeply.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.