National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Performance of Composite Nuclear Fuels during Normal Operation and Nuclear Reactor Accidents
Foral, Štěpán ; Valach,, Mojmír (referee) ; Haščík,, Ján (referee) ; Katovský, Karel (advisor)
Tato práce se zabývá oblastí kompozitních jaderných paliv založených na UO2 . V práci je vyjmenováno několik materiálů vhodných jako aditivum ty jsou srovnány z několika různých hledisek. Byla vybrána kombinace UO2 + SiC pro detailní analýzu. Bylo zjištěno, že tato kombinace vykazuje dobré parametry v průběhu normálního provozu. Uvolňování plynných produktů štěpení je nižší společně s tepelně-mechanickým namáháním. Nicméně, je potřeba vyvinout nové modely chování kompozitních paliva. Analýza havárie blízké typu LOCA ukazuje, že palivo UO2 + SiC vykazuje poněkud lepší parametry ve srovnání s UO2 . Centrální teplota je nižší a mechanické namáhání je rovněž nižší. Na druhou stranu, analýza RIA havárie ukázala možné potíže. Například, zvýšená tepelná vodivost byla pravděpodobným důvodem zvýšené maximální teploty pokrytí a umocněné krize varu. Toto zjištění se pravděpodobně týká všech paliv založených UO2 , které mají zvýšenou tepelnou vodivost pomocí dopantů.
Performance of Composite Nuclear Fuels during Normal Operation and Nuclear Reactor Accidents
Foral, Štěpán ; Valach,, Mojmír (referee) ; Haščík,, Ján (referee) ; Katovský, Karel (advisor)
Tato práce se zabývá oblastí kompozitních jaderných paliv založených na UO2 . V práci je vyjmenováno několik materiálů vhodných jako aditivum ty jsou srovnány z několika různých hledisek. Byla vybrána kombinace UO2 + SiC pro detailní analýzu. Bylo zjištěno, že tato kombinace vykazuje dobré parametry v průběhu normálního provozu. Uvolňování plynných produktů štěpení je nižší společně s tepelně-mechanickým namáháním. Nicméně, je potřeba vyvinout nové modely chování kompozitních paliva. Analýza havárie blízké typu LOCA ukazuje, že palivo UO2 + SiC vykazuje poněkud lepší parametry ve srovnání s UO2 . Centrální teplota je nižší a mechanické namáhání je rovněž nižší. Na druhou stranu, analýza RIA havárie ukázala možné potíže. Například, zvýšená tepelná vodivost byla pravděpodobným důvodem zvýšené maximální teploty pokrytí a umocněné krize varu. Toto zjištění se pravděpodobně týká všech paliv založených UO2 , které mají zvýšenou tepelnou vodivost pomocí dopantů.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.