National Repository of Grey Literature 807 records found  beginprevious798 - 807  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Regulace reklamy
Müllerová, Michaela ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
Bakalářská práce se věnuje regulaci reklamy a jejím možným dopadům v konkrétní oblasti tabákového průmyslu. Regulace však zasahuje do více oblastí, např. zdravotnictví, sport nebo ekonomika. V teoretické části je výčet zákonů, kterými se reguluje reklama, z nichž nejdůležitější normou je zákon na regulaci reklamy. Dalším bodem je etická regulace reklamy, reprezentovaná u nás Radou pro reklamu a jejím etickým kodexem. V teoretické části jsou nastíněny možné dopady regulace tabákové reklamy. Tato část obsahuje i dotazníkový průzkum názorů na reklamu a její regulaci.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Janečková, Marcela Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee)
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit jednotlivé atributy marketingové komunikace, jako části marketingového mixu a to zejména pak ve vztahu ke specifické oblasti farmaceutického průmyslu. V praktické části pak bude zaměřena na systémové vztahy mezi farmaceutickou branží a zdravotnickými zařízeními, včetně etických aspektů reklamy/propagace v prostředí České republiky.
Doing business and etical codes
Vacl, Jan ; Švarc, Zbyněk (advisor) ; Koucká, Jiřina (referee)
Tato diplomová práce se zaměřuje na etické kodexy jako nástroj managementu pro zavádění norem podnikatelské etiky do podniku. Zabývá se dopady etického řízení podniku na jeho konkurenceschopnost a postavení na trhu a řeší vztah norem etických kodexů a práva. Cílem této práce je představení etických kodexů jako účinných prostředků pro řízení podniku a zvyšování jeho efektivity.
Brand Placement in Films and Television
Žlabová, Alžběta ; Koudelka, Jan (advisor) ; Hřídelová, Karla (referee)
Tato diplomová práce se zabývá postoji českých spotřebitelů k Brand (Product) Placementu ve filmech a v televizi, tj. k umísťování značkových výrobků ve zmíněných médiích za účelem předání komerčního sdělení. Praktická část práce zkoumá postoje Českých spotřebitelů k této formě komunikace a jejich názory týkající se etičnosti a přijatelnosti Brand (Product) Placementu. V analytické části práce jsou sledovány rozdíly v názorech českých spotřebitelů vzhledem k individuálním odlišnostem, pohlaví respondentů a konkrétním umísťovaným produktovým kategoriím.
Infelicity and lack of information ethics in the Czech Republic
Světlík, Aleš ; Toman, Prokop (advisor) ; Lohr, Václav (referee)
Hlavním cílem této práce bylo nalezení řešení problémů, které vznikají jako důsledek porušování norem informační etiky v České republice. Toto hledání umožnilo naplnění dalších cílů, zejména porozumění současné situaci a nalezení vzájemných vztahů informační a obecné etiky. Důsledné studium a popis v prvních dvou částech práce přispěly k získání obecného etického povědomí. Na jeho základě bylo možné hodnotit jednotlivé kauzy popsané v třetí části a nalézat konkrétní řešení. Analýza těchto kauz zároveň vedla ke stanovení konečného řešení. Jeho podstata spočívá v nutnosti zavedení intenzivního a důsledného vzdělávání v oblasti informační etiky, zejména naši mladou generaci.
Entrepreneurship and ethical codes
Lančaričová, Eva ; Švarc, Zbyněk (advisor) ; Koucká, Jiřina (referee)
Táto diplomová práca sa zaoberá etikou, podnikaním a podnikateľským prostredím v Českej republike. V tejto oblasti je zameraná najmä na oblasť ochrany spotrebiteľa pred neetickými praktikami podnikateľov. Vysvetľuje základné pojmy a súvislosti a poukazuje na nutnosť zavádzania etických kódexov do praxe.
Advertising, law and ethics
Černá, Michaela Bc. ; Hejda, Jan (advisor) ; Jahodová, Naděžda (referee)
Cílem práce je shromáždit znalosti z oblasti reklamy v podnikání a zmapovat, jak je reklama regulována v okruhu právním a etickém dle Obchodního zákoníku a Etického kodexu reklamy, které prošly v nedávné době novelizačním procesem. V praktické části je analyzován projekt ?Český sen?, který proběhl v České republice 31. května 2003.
Etika v podnikání
Dlouhá, Markéta ; Švarc, Zbyněk (advisor) ; Hertl, Radim (referee)
Tato diplomová práce je zaměřena na etiku a etické chování firem v České republice. Soustředí se především na vymezení a zmapování důležitých pojmů v dnešním podnikatelském prostředí jako je podnikatelská etika a společenská odpovědnost firem. Tato práce má za cíl nastínit a zhodnotit metody a nástroje používané při implementaci etického chování do podnikání. Snaží se přesvědčit firmy, které se pohybují v českém podnikatelském prostředí, aby přijaly a aktivně používaly etické kodexy, kterými by se mohli manažeři a zaměstnanci firmy řídit.
Competitive Advantage and Its Sustainable Factors in Global Economy with Focus on Dell Company
Tillmannová, Zuzana ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Třeštíková, Ludmila (referee)
Diplomová práce se zabývá identifikací a analýzou faktorů, které významně ovlivňují strategické chování firem a míru jejich konkurenceschopnosti. Konkrétně toto činí ve třech perspektivách, kterými jsou odvětví, zdroje a kapacity firmy a perspektiva institucí, kultury a etiky. Ve své aplikační části se zaměřuje na společnost Dell. Pro analýzu faktorů konkurenceschopnosti této firmy jsou použity modely, metody a teoretická východiska popsaná v teoretické části. Samostatná kapitola je také věnována strategickým partnerstvím, které dnes tvoří významnou součást konkurenčního boje.
The role of ethics and ethical codes in an international company
Klabanová, Lucie ; Švarc, Zbyněk (advisor) ; Řehák, Milan (referee)
Diplomová práce se zabývá potřebou uvědomění si nutnosti zavádění a dodržování etických kodexů a významem firemní kultury v moderní společnosti, zejména v ekonomické sféře ? tedy v podnicích a firmách, které jsou z velké části hlavní součástí života většiny lidí a mají tak rozhodující vliv na chování jednotlivce. S využitím konkrétního případu ? společnosti Whirlpool, jako jedné ze společností, které kladou velký důraz na etiku v podnikání a etické kodexy a se zmínkami o společnosti Hilti, která je organizací s jednou z nejsilnějších firemních kultur na světě ? se pokouší analyzovat důležitost nepsaných pravidel, jejich výhody a nevýhody v porovnání se zákony a právním řádem jako takovým. Cílem této práce je poskytnout vedení a zaměstnancům společnosti Whirlpool Česká republika (a nejen jim) praktický pohled na etiku a její význam a případně také poskytnout vhodné argumenty a odpovědi na otázky, které mohou při prosazování a uplatňování etického kodexu ve společnosti vyvstat. Vzhledem k existenci nadnárodně daného etického kodexu v této společnosti (Whirlpool Corporation Ethical Code) jsem shrnula výhody jeho úplného a vhodného využití také na lokální úrovni. Poukázala jsem na předsudek nevhodnosti etického kodexu v měřítku našeho státu, ale právě konkrétním rozborem jsem se ho pokusila vyvrátit.

National Repository of Grey Literature : 807 records found   beginprevious798 - 807  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.