National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Detekce typu a bodového ohodnocení kartiček ve hře Hobiti
Hlinský, Martin ; Kohút, Jan (referee) ; Vaško, Marek (advisor)
This thesis aims to create a card detector that can train a model that can detect the score of a card and its type using the synthetic generation of the dataset. The YOLOv8 model is used for training. The first step is to take pictures of the cards, which then go through a pre-processing stage so they do not contain background and are aligned. These pre-processed card images are combined with photos from other datasets in a generator that randomly translates, rotates, and otherwise simulates photos of possible card placements. This generator’s output is roughly 50 000 annotated images in the case of the Hobiti game, but different dataset sizes and pre-trained weights are compared in the experiments. The latest generation of trained detectors was validated on a real dataset for unbiased testing, and the most accurate model trained on purely synthetic datasets achieved precision up to 81.5 % according to the 50 metric. It is then possible to implement, for example, a point counter on the final detector, a prototype of which is also described in this paper.
Augmented Reality for Desk Board Game
Richter, Jiří ; Sochor, Jakub (referee) ; Beran, Vítězslav (advisor)
Cílem této práce je vytvořit systém, který bude vylepšovat zážitek z hraní deskových a především karetních her, promítáním relevantních multimediálních informací do herního prostoru. V první části jsou popsány přínosy deskových a karetních her. Dále jsou představeny principy rozšířené reality a jejich použití při návrhu takového systému. Navržený systém je rozdělen na tři moduly. Prvním z nich je modul, který analyzuje stav hry na stole v reálném světe --- poskytuje informace o aktivitě hráčů a jaké typy herních objektů se vyskytují na stole. Druhým je modul, který se stará o řízení celého systému, poskytuje uživatelské rozhraní pro kalibraci systému a implementuje stavový prostor hry, pro kterou je systém určen. Třetím je modul, který poskytuje výstup systému --- vytváří multimediální obsah, který je po-té promítnut na stůl, a je relevantní k aktuálnímu stavu hry. Na závěr je navržený systém implementován pro karetní hru Bang, otestována jeho schopnost udržovat krok se stavem hry v reálném světě a provedeno testování na uživatelích.
Augmented Reality for Desk Board Game
Richter, Jiří ; Sochor, Jakub (referee) ; Beran, Vítězslav (advisor)
Cílem této práce je vytvořit systém, který bude vylepšovat zážitek z hraní deskových a především karetních her, promítáním relevantních multimediálních informací do herního prostoru. V první části jsou popsány přínosy deskových a karetních her. Dále jsou představeny principy rozšířené reality a jejich použití při návrhu takového systému. Navržený systém je rozdělen na tři moduly. Prvním z nich je modul, který analyzuje stav hry na stole v reálném světe --- poskytuje informace o aktivitě hráčů a jaké typy herních objektů se vyskytují na stole. Druhým je modul, který se stará o řízení celého systému, poskytuje uživatelské rozhraní pro kalibraci systému a implementuje stavový prostor hry, pro kterou je systém určen. Třetím je modul, který poskytuje výstup systému --- vytváří multimediální obsah, který je po-té promítnut na stůl, a je relevantní k aktuálnímu stavu hry. Na závěr je navržený systém implementován pro karetní hru Bang, otestována jeho schopnost udržovat krok se stavem hry v reálném světě a provedeno testování na uživatelích.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.