National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.02 seconds. 
Multiplatform Game Development Using the Unity Engine
Jašek, Roman ; Zachariáš, Michal (referee) ; Kajan, Rudolf (advisor)
Tato práce se zabývá možnostmi herního vývoje pro víceré platformy pomocí enginu Unity 3D. Rozebírá různé aspekty multiplatformního vývoje na počítačích i mobilních zařízeních. Důraz je kladen na analýzu tvorby her současně pro více platforem a problémy spojené s tímhle přístupem. Práce poskytuje možnosti řešení problémů, které vyvstanou při použití tohohle postupu, pomocí nástrojů, které poskytuje Unity 3D. Analýza se zabývá zejména na zvyšování výkonu her za použití metod dostupných na všech platformách vybraných pro testování. Tyhle vylepšení zahrnují způsoby jak snížit práci ve scéně a naopak zvýšit počet vykreslení za sekundu při zachování stejné vizuální kvality. Práce také nabízí pohled do minulosti tohoto odvětví a předpoklady o jeho příštím směrování.
Multiplatform Game Development Using the Unity Engine
Jašek, Roman ; Zachariáš, Michal (referee) ; Kajan, Rudolf (advisor)
Tato práce se zabývá možnostmi herního vývoje pro víceré platformy pomocí enginu Unity 3D. Rozebírá různé aspekty multiplatformního vývoje na počítačích i mobilních zařízeních. Důraz je kladen na analýzu tvorby her současně pro více platforem a problémy spojené s tímhle přístupem. Práce poskytuje možnosti řešení problémů, které vyvstanou při použití tohohle postupu, pomocí nástrojů, které poskytuje Unity 3D. Analýza se zabývá zejména na zvyšování výkonu her za použití metod dostupných na všech platformách vybraných pro testování. Tyhle vylepšení zahrnují způsoby jak snížit práci ve scéně a naopak zvýšit počet vykreslení za sekundu při zachování stejné vizuální kvality. Práce také nabízí pohled do minulosti tohoto odvětví a předpoklady o jeho příštím směrování.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.