National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Marketingová strategie Pivovaru Herold při vstupu na zahraniční trh
Myšáková, Lenka ; Kostková, Hana (advisor)
Práce se zabývá vstupem malého českého pivovaru Herold na zahraniční trhy. V teoretické části práce jsou zařazeny hlavní problémy mezinárodního marketingu, hlavní strategická rozhodnutí a analýza marketingových nástrojů. V aplikační části je rozebrána marketingová strategie vstupu malého výrobce na 2 náročné trhy USA a Velké Británie. Analýza se týká účinnosti adaptace marketingového mixu a hodnotí zkušenosti s pronikáním na zahraniční trh.
CIS Markets Opportunities for Czech Enterprises
Umetayev, Timur ; Štěrbová, Ludmila (advisor) ; Taušer, Josef (referee)
The aim of this thesis is to research the CIS markets and estimate the possibility of success on those markets for Czech firms.
Exportní strategie vybraného českého pivovaru
Štekr, Erik ; Kostková, Hana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Hlavním tématem bakalářské práce je Budějovické Budvar, jeho postavení na domácím trhu a na důležitých zahraničních trzích. Práce se zmiňuje i o celém pivovarském odvětví u nás i ve světě. Dalším tématem práce je známkoprávní spor Budějovického Budvaru s americkým pivovarem Anheuser-Busch.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.