National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.02 seconds. 
Exterior Mapping
Burkalo, Boris ; Chlubna, Tomáš (referee) ; Milet, Tomáš (advisor)
Cílem této práce je navrhnout algoritmus, který zvládne efektivně vykreslovat rozsáhlé počítačové scény obsahující velký počet primitiv. Tato práce nejdřív představí nejpoužívanější techniky pro vykreslování počítačových scén a následně popíše přístup zvaný Image Based Rendering, který nepoužívá geometrii k vykreslování obrázků. Dále se zaměří na různé metody, které se zabývají efektivním vykreslováním složitých počítačových scén a představí algoritmus Exterior Mapping, který využívá Image Based Rendering a teorii 4D světelných polí pro vykreslení nového pohledu na scénu za použití množiny již předem vykreslených snímků scény. Dále představí aplikaci, která tento algoritmus implementuje a následně práce vyhodnotí a srovná implementovaný algoritmus s tradičním vykreslováním pomocí 3D geometrie.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.