National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Production and logistics analysis in the chosen company producing food products
GONDEK, Petr
The diploma work deals with the analysis of the logistic chain of the company Friall s.r.o., which is a producer of frozen potato specialities. Based on this analysis I wanted to discover weak points in functionality of the logistic chain and find suitable precautionary measures as well as solutions leading to an improvement of the current situation. The diploma work is focused on the raw material entry and self-production of the products.
Logistics outsourcing within manufacturing corporation
Jakeš, Michal ; Pernica, Petr (advisor) ; Jirsák, Petr (referee)
This diploma thesis has been created on demand of the management of OEZ s.r.o. to analyze outsourcing prosess of logistics within this manufacturing corporation. The theoretical introduction part defines outsourcing, outsourcing history, pros and cons, 3PL and 4PL. One chapter deals with implementation process of outsourcing. Analysis of foregone outsourcing process and project for better solution are key elements of second practical part of the thesis.
4PL v prostredí Európskej Únie
Priškin, Marek ; Novák, Radek (advisor) ; Otčenášková, Šárka (referee)
Cieľom diplomovej práce je stanoviť aké je postavenie typického poskytovateľa služieb 4PL na príklade spoločnosti Allyn International Services Inc. vo vzťahu k jej klientom a k ostatným poskytovateľom logistických služieb, a to predovšetkým v prostredí Európskej Únie.
Inbound logistics v automobilovém průmyslu a aktuální otázky týkající se služeb firmy GEFCO jako logistického integrátora pro klienta PSA Peugeot Citroën
Laštovičková, Eva ; Pernica, Petr (advisor) ; Ruda, Pavel (referee)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast ?inbound? logistického řetězce v automobilovémprůmyslu. Charakterizuje roli logistického integrátora a jeho funkce při zásobování výrobního závodu. Na konkrétním příkladu firmy GEFCO jako výhradního poskytovatele logistických služeb pro klienta PSA Peugeot Citroën práce ukazuje možnosti zkvalitnění služeb logistického integrátora. Práce vychází z roční odborné praxe uskutečněné autorkou v sídle společnosti GEFCO v Paříži v období červenec 2006- červen 2007.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.